• En het is zó lief :'D Mijn moeder attendeerde mij er net even op dat er vanavond een docu o.i.d. over Coldplay komt op Canvas :'D Normaal houdt ze zich ten eerste al niet bezig met mijn muziek, maar het feit dat ze onthouden heeft dat ik graag naar Coldplay luister en zoiets zegt, dat vind ik echt lief :9~ Ja, dat moest ik gewoon even kwijt. Ik eer 't kleine, ja (cat)

    Welke kleine dingetjes raken jou/vind jij lief?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ah, dat is heel lief van je moeder. Coldplay is gewoon awesome, dat móest ze gewoon doen.
    Het raakt me als je iets voor me doet wat ik totáál niet verwacht, op een positieve manier. En ik vind het lief als je uit het niets wat doet. Vandaag kwam er bijvoorbeeld een meisje naar me toe en die zei: "Jij bent dat meisje die chocolade haat, toch?" En toen grijnsde ik heel trots en zei ik: "Ja, dat ben ik, ja." En hoe raar het ook klinkt, het raakte me. (joehoe)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:53 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Als jij tegen me praat (bloos)


    -

    Als iemand iets liefs tegen mij zegt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind jou lief.:3


    everything, in time

    Als iemand mij een knuffel geeft ofzo.
    Of als er gewoon al iemand is die aan mij denkt. Dat vind ik zo leuk hé. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Van die spontane dingetjes, die je helemaal niet verwacht, dat vind ik altijd leuk :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Genius schreef:
    Als jij tegen me praat (bloos)

    Hoi (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat mijn vader van zijn verjaardagsgeld kaartjes voor mij en mijn moeder en broertje wil kopen voor Hans Liberg. (: (is een cabaretier)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 20:00 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik vind mijn neus echt afschúwelijk, dus ik zeg wel eens dat ik later een neuscorrectie laat doen. Als ik dat zeg waar mijn vriendje bij is zegt hij meteen dat als ik dat doe, hij zijn neus laat veranderen in hoe de mijne nu is. Zo cute (bloos)


    Alis volat propriis.

    Northman schreef:
    Ik vind jou lief.:3

    Awwwww, Lenalief. Da's zo lief :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Prometheus schreef:
    Dat mijn vader van zijn verjaardagsgeld kaartjes voor mij en mijn moeder en broertje wil kopen voor Hans Liberg. (: (is een cabaretier)

    I likeeeee Hans Liberg! Da's gaaf _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Caine schreef:
    Van die spontane dingetjes, die je helemaal niet verwacht, dat vind ik altijd leuk :')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Winterfell schreef:
    (...)
    Awwwww, Lenalief. Da's zo lief :9~


    -wbw
    Ik hou van je, hoor Nynkjelief!<3


    everything, in time

    Winterfell schreef:
    (...)
    Awwwww, Lenalief. Da's zo lief :9~

    Omg en wat ik zei is niet lief? Nee ik weet genoeg.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Omg en wat ik zei is niet lief? Nee ik weet genoeg.

    JAWEL, maar ik had nog niet iets tegen je gezegd D: Ik zweer, eerst zou ik zeggen, 'wat lief.' Maar toen bedacht ik mij dat we vandaag nog niet eens hebben gepraat. (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'