• een stuk of 6-7 moppen vinden, willen jullie me helpen? Al de moppen die ik op internet vind zijn écht niet geschikt voor in de klas haha. Het mag over alles gaan buiten niet over homoseksualiteit want mijn leerkracht is homo en ik wil hem niet beledigen of zo. Thx!


    All I have in life, is my imagniation.

    xlufjoetoexx schreef:
    Ik heb echt een geweldige!!!

    (...)


    Hope I helped you xD


    Whaha die is geniaal XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ok, deze weet ik nog:

    Wanneer weet je dat je te dik bent?
    Als je op het strand aan het zonnen bent en een greenpeace activist je in de zee begint te rollen.

    Ik lag echt in een deuk toen ik het voor de eerste keer hoorde, maar nu is hij niet echt grappig meer..


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Deze vertelde mijn vriend tijdens frans haha.

    Een tweeling zit in de buik van hun moeder, zegt de ene "het is denk ik koud daarbuiten" waarop de andere antwoord "waarom?". "Ik zag net een rood neusje naar binnenkomen'"

    Ghehe, vat je hem?


    Trust me. I'm the doctor

    Bear schreef:
    Deze vertelde mijn vriend tijdens frans haha.

    Een tweeling zit in de buik van hun moeder, zegt de ene "het is denk ik koud daarbuiten" waarop de andere antwoord "waarom?". "Ik zag net een rood neusje naar binnenkomen'"

    Ghehe, vat je hem?


    Ik vat heb niet :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Waarom hoeft Pamela Anderson niet op haar horloge te kijken?
    Tiet zat


    26 - 02 - '16

    komt een vampier een bar in en vraagt thee. De ober kijkt verbaasd en vraagt'drinken vampieren niet altijd bloed?' De vampier knikt en pakt wat uit zijn juas. 'jawel maar warme bloed is zo lekkerderxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Prins Claus zit aan aan een groot diner samen met lubbers. Naast de borden liggen prachtige zilveren lepeltjes. Lubbers pakt een zilvere lepeltje en steekt het in zijn zak. Claus denkt: 'dat is wel handig, dat kan ik ook!' Hij pakt het lepeltje maar trilt zo hard met zijn hand dat hij tegen het glas aan tikt. "SPEECH, SPEECH!", roept iedereen. Claus staat op en geeft een speech. Toch denkt hij: 'dat moet gewoon lukken!!!' Hij probeert het nog een keer, maar ook deze keer tikt hij tegen het glas aan en weer roept iedereen "SPEECH, SPEECH!". Na die speech blijft hij denken aan dat lepeltje. Toch door de grote drang van het lepeltje probeert hij het nog een keer, ook weer deze keer tikt hij tegen het glas. Dan zegt hij bij de speech: "Kijk hier, ik heb hier een zilveren lepeltje. Ik stop deze in mijn zak, en haal hem er bij lubbers weer uit!"

    en man gaat naar de zoo,en hij ziet een gorilla,en er staat een
    bordje aanraken op eigen risico,de man is wel nieuwschierig en raakt de
    gorilla aan,dan opeens stapt de gorilaa uit zijn tralies en gaat achter de
    man aan ,de man begint weg te lopen,neemt de bus,gaat naar een andere
    land,na 5 uur lopen zeg hij oke dat was het dan ik gaa dood, dan komt de
    gorilla en raakt hem aan,tik je bent hem

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 19:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bear schreef:
    Deze vertelde mijn vriend tijdens frans haha.

    Een tweeling zit in de buik van hun moeder, zegt de ene "het is denk ik koud daarbuiten" waarop de andere antwoord "waarom?". "Ik zag net een rood neusje naar binnenkomen'"

    Ghehe, vat je hem?


    HAHAHAHA oh dear, maar die mag ik helaas niet op school vertellen :-)


    All I have in life, is my imagniation.

    Er stonden eens twee pinguïns op een berg. Vraagt de ene aan de andere: "mag ik je eraf duwen?" antwoord de andere: "nee"
    oké, daar lag ik dus plat mee op school toen een vriend van me die vertelde.

    waarom heeft een olifant gele klompjes aan?
    dan zie je 'm niet als hij ondersteboven in de gele vla drijft.
    (heb jij ooit een olifant in je vla zien drijven? 'nee.' dat komt omdat hij gele klompjes aanheeft!)


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    -Waarom kan een "poes" niet praten?
    * Omdat de lippen zich schamen!


    -vond ik persoonlijk wel een goeie!-


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Eén die mijn neef vertelde als ik klein was, ik ging helemaal kapot. Het is de mop die ik het langst ken en zo. (:

    Een Nederlander, een Frans en een Duitser zitten in een luchtballon. De Nederlander vraagt aan de Franse; "Durft gij een uw horloge naar beneden te gooien?" "Ja!" Antwoordt die Franse, en hij smijt zijn horloge naar beneden. Daarna vraagt de Franse aan de Duitser; "Durft gij uw schoen naar beneden te gooien?" "Ja!" Antwoordt de Duitser en hij laat zijn schoen naar beneden vallen. Dan vraagt de Duitser aan de Nederlander: "Durft gij een bom naar beneden te laten vallen?" "Ja!" Antwoordt die Nederlander en hij gooit een bom naar beneden. Tijdje later landen ze en komen ze een huilend kind tegen. Nederlander vraagt; "Waarom huil je?" Antwoordt die huilend; "Ik heb van God als straf een horloge op mijn kop gekregen." Weer gaan ze verder en komen ze weer een huilend kind tegen. De Franse vraagt wat er scheelt. "Ik heb van God als straf een schoen op mijn kop gekregen." Dan gaan ze weer verder en komen deze keer een kind tegen dat huilt van het lachen. Vraagt de Duitser; "Waarom lach je zo?" Antwoordt die; "Ik was bij de dokter, liet een scheet en heel dat gebouw ontplofte."


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Er was eens een vrouw die een vogel wilde kopen om als huisdier te houden. Ze liep de dierenwinkel in en keek naar de prijzen: 'goudsnavel papegaai: 5000 euro, groene papegaai: 6500 euro. Kaketoe: gratis mee te nemen.'
    De vrouw kijkt vol verbazing naar de kaketoe en pakt het kooitje. Ze loopt ermee naar de winkelier en begint met vragen stellen:
    'Meneer, waarom wilt u zo graag van deze kaketoe af?' vraagt ze.
    'Nou, mevrouw, deze kaketoe heeft in een bordeel gestaan.'
    Afijn, de vrouw neemt de kaketoe mee naar huis, in het kooitje, leuk en wel. Ze zet de kooi op tafel en al snel begint de papegaai te praten:
    'OEEEH, NIEUW BEHANG, NIEUW BEHANG, KRRRRR!' zegt het beest. Als even later de twee dochters van de vrouw binnenkomen begint hij weer te praten:
    'OEEEH, NIEUWE MEISJES, NIEUWE MEISJES, KRRRRR!' zegt hij, en houdt zijn snavel weer. Pas als de man van de vrouw thuiskomt begint hij weer te kwetteren:
    'AAAAAH, EINDELIJK EEN BEKEND GEZICHT, BEKEND GEZICHT! KRRRRR!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Zitten er 2 pinguïns op een gletsjer.
    Zegt de een tegen de ander: ''IK DUW JE ERAF GODVERDOMME''
    Zegt de ander: ''Nee.''


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ooh ik zal je ff hier wat leuke twitterraars sturen waar allerlei moppen van zijn (:

    De Lach je Rot tiwtter account

    de Slechte Grappen twitter account

    de Tiener Humor twitter account