• -Wat een vies woord eigenlijk, proefwerkweek. (Maar dat is puur psychologisch.)

    In ieder geval, ik zit dus nog maar nauwelijks op school, of we hebben weer proefwerkweek.
    Joepie.
    En mijn zusje, die in de onderbouw zit, niet!
    Bah. Nu zit ik hier dus te blokken, en zij hoeft niet eens veel te doen. (Nou ja, ze doet vrijwillig super veel leren, maar dat ga ik haar nog afleren. (krul))
    Maar goed, nog iemand de schoolloterij gewonnen? (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    In december pas :'D
    Maar raad eens, ik ga op school vrijwillig aan mijn scriptie werken van half 9 tot kwart over 3. Elke dag. Ik ben echt gek. En de rest van 5 havo is lekker op buitenlandse reis. -zorg dat je nooit zakt, it sucks-


    SLOAN.

    Neh, ik heb dat pas in november. En dan heb ik hooguit 2 toetsen. :Y) Lang leve het MBO.


    Your make-up is terrible

    De week na de vakantie moeten we al een spel voor Flash inleveren en ik dacht nog twee verslagen. Een spel in Flash maken = fucked up lastig. Da's iets waar ik nu ongeveer al zo'n 18 uur aan kwijt ben in totaal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben het de week na de vakantie, waardoor we dus de hele vakantie moeten leren >.<


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Altijd... (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ja ben er net vanaf. Maar over 7 weken heb ik de volgende al weer! :c
    Ik heb een hekel aan school!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik heb nu ook proefwerkweek. Vanmiddag de eerste toets gehad, fucked up makkelijk, en daar ben ik de hele week voor aan het leren geweest. En morgen wiskunde en latijn, dat wordt een hel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Jep, volgende week ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb het in november, maar ik moet nu ook vier toetsen leren voor morgen, also... wat ik overigens duidelijk níet aan het doen ben...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Assassin schreef:
    Neh, ik heb dat pas in november. En dan heb ik hooguit 2 toetsen. :Y) Lang leve het MBO.

    Pfft jaloers. Ik heb 2 weken na de herfstvakantie toetsen, oftewel over 3 weken. En dan een stuk of 7 en een paar assesments D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Feorge schreef:
    Jep, volgende week ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Week 46 is het voor mij zover :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik zou graag een proefwerkweek hebben nu. Ik heb namelijk volgende week 7 proefwerken, 4 so's en zo'n 5 werkstukken. Een proefwerkweek is super weinig moeite en je bent heerlijk vroeg thuis. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Pfft jaloers. Ik heb 2 weken na de herfstvakantie toetsen, oftewel over 3 weken. En dan een stuk of 7 en een paar assesments D:

    Eerste dag na herfstvakantie = D-day. Dan moet dat fucking Flash al ingeleverd worden ><
    Because judgement day's not coming, judgement day's not coming, soon enough..


    No growth of the heart is ever a waste

    Over drie weken, en dan vier toetsen en twee dagen vrij :')


    Destroy what destroys you.