[ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 23:05 ]
Some things are changing too much.
Zijn jullie allemaal naar One Direction geweest!? Als ik niet in het zuidelijkste van Nederland zou wonen, was ik ook gegaan...
every little thing is gonna be alright.
HutjeOpDeHei schreef: Zijn jullie allemaal naar One Direction geweest!? Als ik niet in het zuidelijkste van Nederland zou wonen, was ik ook gegaan...
What's so bad about being different?
HALLOOOO
can we fall one more time? stop the tape and rewind <3
BO<3
NiallsFood schreef: (...) we zijn niet allemaal geweest... 6 vn ons zijn dacht ik gegaan.
[ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 16:38 ]
It's like I'm finally awake - One Direction.
omgsh. even serieus, ik heb gewoon bbc radio 1 op mn telefoon. <33
Bodirection schreef: omgsh. even serieus, ik heb gewoon bbc radio 1 op mn telefoon. <33
Boo<33 haha hoe kom je daar nou weer aan dan? ik kan maandag gewoon luisteren naar GTBY op mn laptop toch eerste 2 vrij (:
Houis schreef: deze blijft leukxd en @hierboven, niet iedereen is geweest, een stuk of 7 denk ik me sanne lianne fabienne lieke joella lotte iemand vergeten?
ik wou ook echt super graag gaan, maar mam wou me niet laten gaan. en ik was te blut voor een treinkaartje naar Amsterdam
Houis schreef: Boo<33 haha hoe kom je daar nou weer aan dan? ik kan maandag gewoon luisteren naar GTBY op mn laptop toch eerste 2 vrij (:
IK KAN MAANDAG GTBY LUISTEREN... OMDAT IK DAN VAKANTIE HEB:Y)
NiallsFood schreef: IK KAN MAANDAG GTBY LUISTEREN... OMDAT IK DAN VAKANTIE HEB:Y)