oke we kregen vandaag te horen dat gym uit zou vallen, maar toen hoorden we ook dat 2 jongens naar de roosterkamer waren geweest en nu hadden gezorgt voor vervanging, aangezien we met verschillende klassen zitten omdat we gym modules hebben. dus 2 vandie meisjes uit mijn klas naar de rooster kamer en regelen dat we niet naar gym hoefden, nu hun dat geregelt dat we niet naar gym hoeven. ben ik uit komt er zo een meisje die ook gym zou hebben+ ja die invaller heeft gezegt dat hij wel kijkt hoeveel mensen er komen en anders gaat het niet door, dus wij denken oke we gaan niet enzo. dus ik kom net thuis van trainen krijg ik te horen dat onze normale lerares er opeens wel was, dus dat we gespijbelt hebben, dus dat wordt waarschijnlijk 4 uur nakomen, maar dat kan school dus echt vergeten want ze hebben gezegt dat we niet naar gym moesten.
voor de rest vind ik het echt niet meer leuk ome bij de B2 te spelen met voetbal, aangezien ik met de B1 train en dat is gewoon echt niet leuk, en iemand uit mijn team zeikt echt op alles wat je fout doet, en als hij zelf iets doet mag je niks zeggen dus ik heb het echt gehad in dat team & op school gaat het ook voor geen meter, ik heb misschien van de minimaal 10 toetsen 3 voldoendes, ik kan me gewoon echt niet concentreren dus ik heb het even gehad ;$
sorry voor het lul verhaal.
If you spread your wings, you can fly away with me.