• Blackberry heeft dus een storing.
    Maar ik kan wel gewoon op Q maar pingen en tweeten kan ik niet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen idee, het is een internetstoring maar de ene heeft wel internet de andere niet en sommigen voor de helft. Weet niet wat de oorzaak hier van is.


    Don't dream your life, but live your dream!

    geen idee
    ik hen geen bb dus ja

    Het is geen storing aan je internet, maar aan je bb internet - je hebt een apart pakket voor je bb moeten betalen, is 5 euro per maand geloof ik - en daarmee kun je pingen.
    Dus je kunt niet whatsappen, niet pingen en ook geen twitter.


    To infinity and beyond •

    Ik weet niet of mijn gewoon internet het wel doet, maar ik kan niet pingen enzow :S

    Maar ik ontvag wel mails :S

    [ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 21:52 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    zayntastic schreef:
    Het is geen storing aan je internet, maar aan je bb internet - je hebt een apart pakket voor je bb moeten betalen, is 5 euro per maand geloof ik - en daarmee kun je pingen.
    Dus je kunt niet whatsappen, niet pingen en ook geen twitter.


    -is 12,50 per maand-

    Ik kan ook alleen maar op internet, soms op twitter, soms op msn en soms ontvang ik een paar emails en bc's. Kutbb.

    Ja, er ze zijn bezig zodat de politie ofzo ook je pings kan lezen.
    Maar het duurt langer dan verwacht, bij de providers weten ze niet hoelang het nog gaat duren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, er ze zijn bezig zodat de politie ofzo ook je pings kan lezen.
    Maar het duurt langer dan verwacht, bij de providers weten ze niet hoelang het nog gaat duren.


    Wat moet de politie nou met mijn pings (cat).

    Nee over dat politie gedoe snap ik het wel. Maar ik vind wel dat mijn telefoon vrijdag weer wel normaal mag gaan doen


    "Ignite, my love. Ignite."