Ik snap niks meer van hen! In de vakantie leerde ik een leuke jongen kennen e ja de rest raden jullie wel al , i kwerd verliefd blablabla , hij kreeg een lief etc.. Oké nu ik probeerde hem te vergeten en dat lukte me ook. Nu ongeveer 1 week geleden leerde ik iemand kennen. Laten we hem even F noemen.. Dus vanaf de eerste keer dat we elkaar zagen voelde ik mij al op mijn gemak bij hem. We begonnen spontaan te praten etc.. En normaal gezien als het om jongens gaat ben ik niet zo vlot. Toen bleven we afspreken en wisselden we nummers uit. Nu een paar dagen geleden stuurde hij me dit: " Ik ben graag bij jou en bij je ouders . Jullie zijn zo lief." Stuurde ik dit terug ; " Mijn ouders hebben je graag. En ik heb jou ook graag x " Stuurde hij me nog een smsje dat hij het laatste het belangrijkste vond. Zaterdag hadden we ook afgesproken , met een hele groep vrienden van hem . Dus ik en F zaten naast elkaar en hij legde zijn arm om me en nam m'n hand vast. En zijn vrienden zeiden allemaal dat op de manier dat wij met elkaar omgingen we echt wel een koppel leken. Nu wou ik gisteren ook met hem afspreken stuurde hij dit : "Ik ben echt graag bij jou , maar ook soms eens bij mijn vrienden snap je..x" En natuurlijk snapte ik dat , dat stuurde ik hem dan ook terug. Maar vandaag stuur ik dat ik niet kan reageerd hij met een botte " Ahn oké dan niet eah." en stuurt hij de hele dag niks meer nu 2 minuten geleden stuurt hij of ik straks misschien nog even me buiten ga. Ik snap hem echt niet meer.. En ik weet ook niet of hij meer voor me voelt dan alleen vriendschap. Hij zei me eens dat hij het lekker knus vond toen we samen een film aan het kijken waren , maar dat hij het niet wou verpesten door me een kus te geven.. Bedoeld hij daarmee dat hij iets voor me voelt of? Wat ik begin weer stil aan hoop te krijgen in de liefde..
Sorry als die beetje raar of hopeloos over komt , maar liefde doet rare dingen met je.
[ bericht aangepast op 12 okt 2011 - 19:52 ]
"Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey