• Tot ik me echt letterlijk dood ga vervelen?

    Ik verveel me steendood op het moment en ik heb echt niets te doen...
    Morgen heb ik geen school en ik weet nu al niet wat ik moet doen.

    Pffffff dit is niet leuk ;o
    Voelen jullie soms hetzelfde?
    En wat kan je er tegen doen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ga slapen. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ga mijn huiswerk maken :'D

    En ja, ik heb soms hetzelfde D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    Ga mijn huiswerk maken :'D

    En ja, ik heb soms hetzelfde D:


    Geef maar, dan maak ik doe morgen op school...
    heb geen stage en moet dus dan voor jankut op school zitten en heb me eigen huiswerk al bijna af (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ga op één been staan, zing het wilhelmus en time de tijd dat je moeder naar je kamer komt rennen om te schreeuwen dat het wat zachter moet, zeg dat dat niet kan omdat je nagelakremover in je neus hebt en begin spontaan heel hard te niezen en zegt dat je oekieblakoegaziekte hebt en misschien eens naar de huisarts moet gaan.
    Ofzo. (krul)


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Midna schreef:
    (...)

    Geef maar, dan maak ik doe morgen op school...
    heb geen stage en moet dus dan voor jankut op school zitten en heb me eigen huiswerk al bijna af (:


    Maar het is maar héél weinig. Een paar vraagjes over haarverzorging, daar vul je maar tien minuutjes van je tijd mee Ö


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Maar het is maar héél weinig. Een paar vraagjes over haarverzorging, daar vul je maar tien minuutjes van je tijd mee Ö


    Nou en ;d
    we hebben het toch over uiterlijke verzorging en heb vandaag net met haarverzorging gehad over hoofdluis XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als je je verveelt, gaat je hartslag omlaag en heb je meer kans op een hartaanval. Dus je kan je letterlijk dood vervelen. xd


    It's time to be happy again.

    Midna schreef:
    (...)

    Nou en ;d
    we hebben het toch over uiterlijke verzorging en heb vandaag net met haarverzorging gehad over hoofdluis XD


    Hoofdluis, ieeek. Ik krijg altijd jeuk als ik daar iets over hoor 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    Hoofdluis, ieeek. Ik krijg altijd jeuk als ik daar iets over hoor 8D


    Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen



    Ehm.. wat voor vragen zijn et eigenlijk?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 23:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hakuna Matata, girl! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Frappucino schreef:
    Als je je verveelt, gaat je hartslag omlaag en heb je meer kans op een hartaanval. Dus je kan je letterlijk dood vervelen. xd

    Dat is leuk om te weten O_o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Midna schreef:
    (...)

    Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen Luizen



    Ehm.. wat voor vragen zijn et eigenlijk?


    -jeukjeukjeukjeukjeuk-

    Over haarverzorging bij een patiënt die het zelf niet kan doen 8D
    Maar stiekem heb ik het nu net af ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Caine schreef:
    (...)

    -jeukjeukjeukjeukjeuk-

    Over haarverzorging bij een patiënt die het zelf niet kan doen 8D
    Maar stiekem heb ik het nu net af ;D


    whaha dude XD daar hebben we et ook over..
    wij hebben methode factor-e


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik verveel me ook wbw.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ga spelen in de regen
    hier regent het toch XD
    eum kijk tv, speel een spel, lees een boek,schrijf een verhaal
    leer een liedje vanbuiten XD