• Hey. Wilt iemand met my een Justin story maken? (: Als je het wilt, moet je het zeggen en dit invullen:

    Naam:
    Waarom wil je met my een story maken?:
    Al een keer in de top geweest? (telt niet mee hoor. xd):
    Een stukje van je schryfstyl:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Naam:laquisha
    Waarom wil je met my een story maken?:ik heb stories maar wil erl een samen maken
    Al een keer in de top geweest? (telt niet mee hoor. xd):na ja 1 keer
    Een stukje van je schryfstyl:k kijk hem aan. Hij drukt een papiertje in mijn handen. Hij pakt het touw van de slee weg en loopt rustig weg. ik stap in onze auto, die al volgeladen is. Ze hebben 2 vrachtwagens. En die zijn reusachtig. Ik stap in mijn eigen auto, met mijn broertje naast me. Rustig geef ik gas en rijd ik weg. Snel pak ik het papiertje uit mijn jaszak. Dit is mn nummer! -nummer- sms me, ik wil je vaker zien xJustin Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ik meen het, die glimlach is te groot. Dave pakt het papiertje uit mijn hand en leest het. 'Oh je heb een afspraakje.' zegt hij lachend. Ik voel mijn wangen rood worden. Is dit een afspraakje? Ik pak mijn roze blackberry uit mijn andere jaszak en toets zijn nummer in. Hi im Hailey. Ik wil jou ook vaker zien ;$. xH. Ik rijd snel naar huis toe en zet de auto op de oprit. Ik loop naar binnen toe. Ik zie pap en mam ook binnen komen. 'Mam wat gaan we morgen doen ?' 'Ik ga morgen kerstballen kopen, en een piek, en cadeautjes. Ga je mee?' 'Eh.. Ik heb afgesproken.' zeg ik snel. Mam kijkt me verbaast aan. 'Met wie dan?' 'MET JUSTIN!' gilt Dave vanaf de bank. 'Hailey, niet alleen bij een vreemde jongen he ik waarschuw je!' zegt mam streng. Ik knik mijn hoofd, Ja Hailey, niet alleen met een vreemde jongen, Niets doen voor het huwelijk. ik ken al die praatjes nu langzaamerhand wel.

    Naam: Jellanie
    Waarom wil je met my een story maken?: omdat ik het leuk vind om met anderen een story te schrijven . (:
    Al een keer in de top geweest? (telt niet mee hoor. xd): ja zovaak, ik ben van Turn my swag on.
    Een stukje van je schryfstyl: de lichten zijn uit, ik voel de spanning door mijn lichaam razen, nog nooit heb ik me zo zenuwachtig gevoeld. als de lichten aan springen hoor ik muziek en de klanken vliegen door mijn oren, ik beweeg me op de muziek en als de muziek stopt stopt mijn lichaam ook, ik draai me om, om te kijken wie mijn training heeft verstoort, er staat een jongen rond de 17 meteen herken ik hem en zijn lippen fluisteren ‘‘wauw dat was geweldig.’’

    maar ik zou wel graag eerst willen weten hoe jou schrijfstyle is. haha xoxo


    Life is a beautiful struggle

    Naam: suicidal of Janneke.
    Waarom wil je met my een story maken?: Omdat ik he tleuk vind om samen met iemand te schrijven. Ik heb het vaker gedaan, en vaak als ik even geen inspiratie meer heb, helpt die andere persoon mij weer :3
    Al een keer in de top geweest? (telt niet mee hoor. xd): Nope.
    Een stukje van je schryfstyl:

    ‘Verdomme, Louis, en dat vertel je ons nu pas?’ Snauwde Harry chagrijnig. Ik haalde mijn schouders op. ‘Vriendschap is het belangrijkste ter wereld, en toch heb je dit zolang voor ons verzwegen.’ Mopperde Zayn. Opnieuw haalde ik mijn schouders op. Niall en Liam schenen het geen probleem te vinden. ‘We snappen je wel. Je wilt haar niet kwijt raken.’ Had Liam gezegd, en Niall had alleen geknikt en was toen verder gegaan met het eten van zijn Mars. ‘Je hoeft er niet zo’n drama van te maken.’ Zei ik tegen Harry, die boos uit het raam keek. Hij zuchtte. ‘Nou, goed dan.’ Ik gaf Harry de aanwijzingen om bij het gymgebouw van het Safford Unified School District te komen, waar ik al een klein figuurtje op en neer zag springen. Niall’s mond viel open. ‘Goed, je hebt niet gezegd dat ze een cheerleader is…’ Stamelde hij, en ik zag dat alle jongens haar goed bekijken. Ik sprong uit de auto. ‘Verdomme, Louis, ik heb het koud!’ Gilde ze, nog steeds op en neer springend. Ik trok mijn jas uit en keek even vlug naar haar outfit. Ze had een zo’n cheerleaderpakje aan – en het stond haar nog goed ook. Gelijk trok ze mijn jas aan – wat er overigens ook niet verkeerd uitzag – en huppelde naar de jongens. Ze stelden zichzelf voor, en schudden haar hand. Ik voelde een steek van jaloezie toen ik zag hoe hun ogen over haar lichaam gleden, en had de neiging om voor haar te springen en haar te beschermen van alles. ‘Ik heb serieus haat aan cheerleaden.’ Verzuchtte ze in gedachten verzonken. Ik grinnikte, gewoon omdat ik wist dat cheerleaden gewoon helemaal niks voor haar is. ‘Waarom ben je er dan mee begonnen?’ Vroeg Zayn nieuwsgierig. ‘Omdat mijn moeder dat wilde.’ Mompelde ze. ‘Zullen we gaan?’ Stelde ik voor, en we gingen de auto weer in. ‘Oh shit, oh shit, oh shit..’ Hoorde ik Yara vloeken. ‘Wat is er?’ Vroeg ik dus maar. ‘Snel, de auto in!’ Ze duwde Harry – die als enige nog naast de auto stond – de auto in, en klom snel op zijn schoot, zodat ze nu samen in de bestuurderstoel zaten. ‘Gas!’ Gilde ze, en ze greep het stuur vast. ‘Waarom?’ ‘DOE WAT IK ZEG, JIJ VRESELIJKE IDIOOT!’ Gilde ze, en ik moest onwillekeurig glimlachen. Zo kende ik haar weer, het meisje waarmee ik praktisch ben opgegroeid. Hij gaf gas, en de auto kwam langzaam vooruit. ‘Ik zei gas, Harry. Je rijdt als een meisje.’ Ze trapte met haar voet op de zijne, zodat het gaspedaal dieper werd ingedrukt. De auto schoot vooruit, en ze klom van Harry’s schoot, en belandde nu bovenop Zayn. ‘Jullie mogen me heus wel bedanken, hoor.’ Zei ze beschuldigend. Ze keek uit de achteruitspiegel en vloekte binnensmonds. ‘Fuck, Harry, geef ‘ns wat meer gas, we worden nu gestalkt door een auto vol overenthousiaste cheerleaders. En geloof me, die wil je niet leren kennen.’ Harry keek in paniek om zich heen. ‘Niet kijken, rijden!’ Brulde Yara in zijn oor. Hij knikte, en vroeg: ‘Waar moet ik heen?’ Ze zuchtte. ‘Naar Louis’ huis, jij sukkel. Daar woon ik naast.’

    --
    Komt uit mijn story 'Closer to the clouds up here.' Als je het wilt lezen, het staat gewoon op m'n profiel ;D


    Intersectional feminist

    Naam:likelove aka tessa
    Waarom wil je met my een story maken?: nieuwe ervaring =D
    Al een keer in de top geweest? (telt niet mee hoor. xd): neee : (
    Een stukje van je schryfstyl: klik maar =)


    fuckahh (:

    Naam: Aftershock
    Waarom wil je met my een story maken?: Ik vind het leuk om verhalen te schrijven en heb nog nooit met iemand geschreven, dat lijkt me wel interessant. :}
    Al een keer in de top geweest?: Nope.
    Een stukje van je schryfstyl: Ik zong zachtjes mee met een liedje van Korn die gedurende de dag ongeveer zes keer door de zaak geklonken had. Ik plaatste de tang net boven het heupbot van het gespannen meisje, precies op de puntjes die ik eerder met een blauwe stift had gezet. Het liedje veranderde naar One Direction en mijn wangen kleurden rood. Niemand wist van mijn obsessie voor de vijf Engelse jongens en het leek me slim om dat maar zo te houden. 'Een moment.' Ik liet de klem vallen en sprong naar de stereo. Mijn rode haar vloog om mijn gezicht en meteen drukte ik op een knopje zodat het liedje veranderde.


    Dream by Day.

    Het is schrijfstijl, niet schryfstyl (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Naam: Esmé
    Waarom wil je met my een story maken?: Omdat ik graag met iemand samen wil schrijven, ik heb sinds kort een eigen story. Maar met iemand ideeën verzinnen vind ik ook heel leuk (:
    Al een keer in de top geweest? (telt niet mee hoor. xd): nee.. xd hij bestaat net 2 dagen (:
    Een stukje van je schryfstyl: dit is hoofdstuk 4 van mijn story; Nina is model en ontmoet in de trein Liam, die een obsessie heeft voor burberry. Het merk waar Nina samen met haar beste vriendin Lindsey, modeshows voor loopt.

    "Liam! Liam?! Liaaam?!" Ach mens. Is er ook 1 dag dat jij je krijsstem NIET gebruikt? Mooi, voor alles is een eerste keer nietwaar? Ik hoop dat die dan snel komt. "O, hier zit je!" Ja
    gôh.. "HARRY! Ik heb hem hoor!" Wauw wereldnieuws meid. "Hee Nina, wat doe jij hier?" Nina kucht even maar herstelt zich dan. "Ik zocht je, maar aangezien je het weer te druk had met je Harry, zat ik opgescheept met deze mensen." Zie je wel, ze vind me niks. Grow up Liam. Dat had je kunnen weten. Met je vage Burberryobsessie, wie vind dat nou interessant? Langzaam staat Nina op. Nu of nooit Payne. Je krijgt spijt als je het niet doet. "Ehh, hee ik vond het leuk." Kom op, had je niets beters? Wat zal ze nu wel weer niet van je denken. "Ja, ik ook." "Mag ik je ping?" Volgens mij heeft mijn hoofd nu echt een tomatenkleur. Argh, ik haat dit zo. Waarom kan ik niet gewoon normaal, chill, iemand versieren? Ze kijkt wat ongemakelijk. Je hebt het echt verpest Liam. Zet haar uit je hoofd. "Ja tuurlijk." Hoorde ik dat nou echt? Zei ze.. Maar voordat ik mijn gedachten weer de vrije loop kan laten gaan. Komt Harry weer met zijn opmerkingen. "Nou tortelduifjes, succes met ping uitwisselen. En wie weet, nog meer."
    Dankje Styles.

    Penguin schreef:
    Het is schrijfstijl, niet schryfstyl (cat)


    omg, perfectionist =.='


    live like there's no tomorrow

    Ik ben al best druk. Sorry ;3


    Next time, a boy says 'Forever' I'll slap him in the face.

    Jamais schreef:
    (...)

    omg, perfectionist =.='

    Ik ben alles behalve een perfectionist :')
    Maar iemand die met "y" schrijft ipv "ij" doet dat expres en ik vind dat dom.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."