• Ik heb een paar grote geheimen en er zijn echt heel weinig mensen die ze kennen. Degene die ik het meest vertrouwde daarin, heeft ze doorvertelt omdat diegene er graag met iemand over wilde praten. Maar het zijn mijn geheimen, dat horen ze ook te blijven... Ik heb diegene er over aangesproken maar die deed er nogal luchtig over van: 'Ze weet toch niet alles.' Maar ik voel me eigenlijk best gekwetst omdat ik die persoon juist het meest vertrouwde daarin.

    Dat moest ik even kwijt omdat ik het nu even niet meer bij die andere kwijt kan... Sorry voor het zeiken.


    Your make-up is terrible

    Ik snap dat je je gekwetst voelt, want jij verteld ze niet zomaar aan een vriendin. Ik vind dat niet getuigen van respect van je vriendin.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 11:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Begrijpelijk dat je je zo voelt. Je vertrouwd haar met je geheimen, en vervolgens verteld zij ze aan een ander.

    En nu weet ik verder niet wat ik moet zeggen, sterkte of iets dergelijks klinkt zo raar. Maar, ik vind het echt rot voor je. ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    dat is best lullig van haar
    en dat is de reden dat ik nooit geheimen vertel aan een vriendin :Y)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 11:19 ]

    Dat is respectloos van haar. Geheimen heten niet voor niets 'Geheim'


    26 - 02 - '16

    Wat een bitch, dat ze dat durft. Je moet haar in haar gezicht slaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hmmm dat is inderdaad niet erg stijlvol van haar. Aan de andere kant, je zegt dat ze er graag met iemand over wilde praten. Misschien zat ze er heel erg mee, met jouw geheimen? In dat geval snap ik haar reden wel, maar dan nog, nu weten opeens meer mensen ervan. Dat is denk ik niet de bedoeling ervan geweest.
    <3


    Life is hard and then we die

    Ik begrijp het gevoel, ik dacht eerst ook dat iemand mijn geheim had doorvertelt. Ik was radeloos en voelde me alleen, aan de ene kant wilde ik niet boos zijn op die persoon, maar aan de andere kant, had ze me toch wel flink genaait.
          Gelukkig was het bij mij achteraf een flinke vergissing door een fout woordje van een tussenpersoon. Maar ik begrijp dat het echt heel kut is.

    Misschien moet je haar zeggen hoe je - je precies voelt, dat ze zomaar jouw vertrouwen heeft weggegooit en dat ze die niet zomaar terug kan krijgen. Vertel hoe alleen en bang je - je voelt, dat dingen, zodra ze eenmaal doorverteld zijn, binnen no-time door iedereen gehoord zijn. Als ze echt iets om je geeft, moet ze daarna toch wel inzien wat ze heeft gedaan. Ik denk dat ze de ernst er (nog) niet van in ziet.


    Let it come and let it be

    Pff, ik ken dat gevoel. Ik had ook een heel groot geheim, en als het bij de verkeerde kwam zou er echt een hel los barsten. Hebben ze het gewoon doorgeluld. Die vertel ik dus echt nooit meer wat.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Doncaster schreef:
    Ik snap dat je je gekwetst voelt, want jij verteld ze niet zomaar aan een vriendin. Ik vind dat niet getuigen van respect van je vriendin.


    Firm believer of all that is magic

    Nou weet je voortaan dat je aan haar geen geheimen meer kan vertellen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uneventful schreef:
    Wat een bitch, dat ze dat durft. Je moet haar in haar gezicht slaan.

    + waarom praat ze er dan niet met jou over of zo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Geheimen hoor je niet door te vertellen, maar soms is het moeilijk om zoiets te bewaren, omdat je er zelf ook heel erg mee zit, maar het feit dat ze er vervolgens heel laconiek over doet... dat zegt ook wel iets, denk ik. Maar ik weet verder niks van de situatie af (: Ik kan niet meer zeggen, dan altijd duidelijk te melden dat je wilt dat 't onder jullie twee blijft. Je kan niks meer doen dan diegene dan te vertrouwen ^^ Het zuigt dat je er dan achterkomt dat ze ondanks jouw vertrouwen, toch iets heeft doorverteld. Ik begrijp het van beide kanten [: Ik hoop in ieder geval dat 't niks ernstigs is en jij eruit komt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is begrijpelijk, als je iets in vertrouwen vertelt hoort die persoon dit geheim te houden. Anders had ze moeten zeggen dat ze het niet wou weten ofzo.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Woow zij durft wel zeg. Ik zou mijn mond houden als iemand mij een geheim vertelde. Ach, als je voortaan je geheimen kwijt wilt, kan je beter naar iemand gaan die het niet door vertelt.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Doncaster schreef:
    Ik snap dat je je gekwetst voelt, want jij verteld ze niet zomaar aan een vriendin. Ik vind dat niet getuigen van respect van je vriendin.


    | Reality is for people that lack imagination |