• Ik ben er gek op. :9~
    Vandaag was er weer een hele hoop heisa tussen een jongen en een meisje die elkaar leuk vonden, en ze waren zaterdagavond met elkaar gegaan. En nu durfden ze elkaar niet eens meer aan te spreken!
    En na een hele lange tijd gaven ze aan elkaar toe dat ze elkaar leuk vonden en hebben ze nu al een gezamenlijke foto. :'''D
    Aaaaawh, happy end. (bloos)
    Trouwens, ik merk op Q ook weer nieuwe liefdes op! Het lijkt wel GQTSQT. (Goede Quizlet tijden, slechte Quizlet tijden.)
    En nou ja, op school was er dus die foto opgedoken van een leraar en een leerling... Poeh poeh, wat een liefdesverkeer! :'D

    Wie is er nog meer zoals ik? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foei (N)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Foei (N)

    Sorry. *O*
    Ik ga wel naar een off-topic topic. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    RainbowDash schreef:
    Ik haat liefde >:C


    Gelukkig is het wel een goede rede om in Vladivostok ijsberen te gaan vangen met een hengel :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Jezus, ik had zelf dé drukste maandag van mijn leven!
    Vrienden van mij hadden giga ruzie, heel de school wist ervan, er waren vreselijke roddels doorgegaan (die overigens wel de waarheid waren) en er kwamen jongens van een andere school naar onze school toe om die ruzie "op te lossen" en er was daar zo'n mooie jongen bij! Gewoon echt perfect! Mooi gespierd lijf, blond haar, blauwe ogen... :'D
    Oooh, ik kwam thuis helemaal vermoeid! Ongelooflijk gewoon. :')


    Where there is a sea there are pirates...