• Dat al die grote artiesten door de tijden heen nog zouden leven en fit en alles zouden zijn. Denk aan bijvoorbeeld Elvis Presley, Curt Kobain, Freddie Mercury etcetera - etcetera. Ze zouden vast met hun tijd meegegaan zijn, maar wat voor invloed zouden ze nu nog hebben? En wat zouden ze nu maken?
    Of met andere grote namen, zoals Einstein, H.P Lovecraft of Edgar Allan Poe ... Hoe zouden die nu over dingen denken? En wat voor invloed zouden zij nog hebben denk je?

    Ik ben daar af en toe zo nieuwsgierig naar. :'D
    Wat jij?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat vraag ik me ook wel af, zeker bij uitvinders/wetenschappers. Hoe zouden zij denken over de dingen die wij nu denken en die we nu weten.
    En hoe zouden de muzikanten nu tegenover het leven staan en wat voor muziek zouden ze nu maken, zeker die te vroeg gestorven zijn of die maatschappelijke muziek maken. Zeker als ik na ze luister denk ik daar aan. Ik luister de laatste tijd heel veel Nirvana, en ik vind het gewoon echt jammer dat hij zo vroeg gestorven is. AL die muzikanten hadden nog zo veel kunnen doen. Zonde gewoon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Dat vraag ik me ook wel af, zeker bij uitvinders/wetenschappers. Hoe zouden zij denken over de dingen die wij nu denken en die we nu weten.
    En hoe zouden de muzikanten nu tegenover het leven staan en wat voor muziek zouden ze nu maken, zeker die te vroeg gestorven zijn of die maatschappelijke muziek maken. Zeker als ik na ze luister denk ik daar aan. Ik luister de laatste tijd heel veel Nirvana, en ik vind het gewoon echt jammer dat hij zo vroeg gestorven is. AL die muzikanten hadden nog zo veel kunnen doen. Zonde gewoon.


    True. ):


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik denk eerlijk gezegd dat die grote artiesten en wetenschappers gewoon doorgingen waar ze mee bezig waren en schijt hebben aan al die veranderingen die er zijn (bloos) Er is een reden waarom hun zo groot zijn geworden.


    -

    Genius schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat die grote artiesten en wetenschappers gewoon doorgingen waar ze mee bezig waren en schijt hebben aan al die veranderingen die er zijn (bloos) Er is een reden waarom hun zo groot zijn geworden.


    Maar er is een waar gezegde; You have to change to stay the same.
    Iedereen gaat op zijn eigen manier met de tijd mee. Er zal vast wel iets veranderd zijn, anders zou het wel erg eentonig worden. :P


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.