• Hey!

    Okay... dit wordt even heel vaag, maar het beschrijft een beetje de verhaallijn:

    Er is ergens, ver weg, een plek vol met elfen. Een plek, waar alles mooi is en er vrede is. Geen ruzie, geen gevechten, geen trollen, alleen maar ups en geen downs. Voor niemand toegankelijk, behalve voor elfen. Iedereen leeft er lang, het is er geweldig en er gaat niks mis.
    Was het maar waar.
    In het echte rijk van de elfen, is er ruzie, zijn er gevechten, trollen, ups en downs... Een groep van tien uitverkorenen mag het rijk van de elfen binnen treden en worden opgeleid tot menselijke elfen. Al die 10 mensen zijn blij erbij te horen, totdat ze pas horen waarom ze hier zijn; Er is een groep trollen die het elfenrijk heeft bezegeld met boosaardige krachten, aan hen de taak om de boze krachten weg te halen, de trollen te doden of te bekeren. Er is geen weg meer terug, of je het nou leuk vind of niet; je moet je taak volbrengen.


    Wauw, nog vager dan ik gedacht had, maar ik wil heel graag een verhaal over een groep mensen in een elfenrijk schrijven... Ik denk dat de verhaallijn nog wel wordt aangepast hoor.

    Alsjeblieft even antwoorden:
    Doen/Niet doen?
    Origineel?
    Titel?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het persoonlijk niet echt leuk klinken. Maar dat is omdat ik niet van trollen hou. Sorry.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Ik vind het persoonlijk niet echt leuk klinken. Maar dat is omdat ik niet van trollen hou. Sorry.

    Okay, thanks!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...