• ... Zet ik deze story online C:


    The Crossing ~ Thousand leaves, thousand lives.




    "Negenhonderdachtennegentig... Negenhonderdnegenennegentig... Duizend." Dat was de derde en daarmee de laatste keer vandaag dat de monnik de bladeren van de vuurrode Shengming boom telde. Voor al meer dan vierhonderd jaar heeft hij elke dag geduldig de blaadjes geteld, stuk voor stuk. Nog nooit heeft de boom ook maar één blaadje meer of minder dan duizend bladeren gehad. Geen normaal mens zou de taak ooit van hem over willen nemen, dus het is maar goed dat de monnik één van de duizend onsterfelijken is.
    Nog één keer kijkt hij of er niet toevallig een brutale vogel de tuin is binnen gevlogen, die zomaar in de boom zou kunnen gaan zitten. Stel je voor dat hij een van de bladeren zou beschadigen, wat een tragedie zou dat zijn!
    Maar zoals altijd ligt de tuin er vredig bij en valt er niets te bekennen wat de boom mogelijk zou kunnen beschadigen. De monnik draait zich gerust om en loopt richting de poort. Eenmaal buiten draait hij het slot van de poort dicht en kijkt toe hoe de tuin in het niets verdwijnt. Zijn taak is voor vandaag weer volbracht.




    Dus... Lijkt het jullie wat? Vertel alsjeblieft wat je ervan vindt :3. Ik zal het melden als ik 'm online zet.

    De trailer heb ik tijdelijk even weg gehaald. Sommige beelden zijn wat te modern voor de stijl die ik in het verhaal gebruik.

    The Crossing staat inmiddels online C:
    Klik

    [ bericht aangepast op 11 okt 2011 - 19:26 ]


    i put the fun in funeral

    Ik zou hem wel willen lezen^^
    wat ik me echter afvraag is of BVB er ook in voorkomt als ik zo naar de trailer kijk, of dat je er een oorlogsverhaal van gaat maken dat in scherp contrast staat met de rust die bij de monniken heerst.

    Anyways, mij wel waarschuwen als 'ie online staat ^^

    de monnik één van de duizend onstervelijken is.

    Het is onsterfelijken. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hel schreef:
    Ik zou hem wel willen lezen^^
    wat ik me echter afvraag is of BVB er ook in voorkomt als ik zo naar de trailer kijk, of dat je er een oorlogsverhaal van gaat maken dat in scherp contrast staat met de rust die bij de monniken heerst.

    Anyways, mij wel waarschuwen als 'ie online staat ^^


    Nee, ik hou niet van fanfic's. Ik moest gewoon wat materiaal hebben om in de trailer te zetten :'DD.
    Het contrast van monnikken en oorlog valt eigenlijk te vergelijken met dat van leven en dood, wat in dit verhaal een grote rol speelt. Iets kleins kan iets reuzachtigs veroorzaken.


    i put the fun in funeral

    PrincessLuna schreef:
    de monnik één van de duizend onstervelijken is.

    Het is onsterfelijken. :]


    Zal 't aanpassen.


    i put the fun in funeral

    PinkiePie schreef:
    (...)

    Nee, ik hou niet van fanfic's. Ik moest gewoon wat materiaal hebben om in de trailer te zetten :'DD.
    Het contrast van monnikken en oorlog valt eigenlijk te vergelijken met dat van leven en dood, wat in dit verhaal een grote rol speelt. Iets kleins kan iets reuzachtigs veroorzaken.


    Ja dat hoopte ik al xD
    gezien BVB en monniken zo'n beetje het grootste contrast zijn die je maar kan hebben xD Maar anyways, wil nog steeds lezen ^^

    Ja, dit zou ik heel graag willen lezen. <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Waaw mooi!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hel schreef:
    (...)

    Ja dat hoopte ik al xD
    gezien BVB en monniken zo'n beetje het grootste contrast zijn die je maar kan hebben xD Maar anyways, wil nog steeds lezen ^^


    Het zou wel een soort van ironisch zijn :W.
    Ik zal zo snel mogelijk alles afwerken zodat 'ie actief kan (bloos).


    i put the fun in funeral

    Eerste deeltjes zijn geschreven. Vanavond rond 19:00 zet ik The Crossing online (:


    i put the fun in funeral

    En hij staat actief C:
    Klik


    i put the fun in funeral