• Misschien is het handig als je onder je vriendenlijst kunt zien wie er die dag jarig is. Ik weet er is al een lijst voor de hele site maar anders meot je die doorspitten. Ik weet niet of dit ooit is voorgesteld zo ja dan slotje. Het kwam zomaar op dus voor of tegen
    voor 9
    tegen 4

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 16:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Voor mij hoeft dat niet, ik kijk nooit naar die vriendenlijst :W


    -

    Voor mij hoeft het niet.


    I can't even think straight.

    Voor mij wel. Dus echt wel doen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Voor mij hoeft het niet echt.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het is wel handig, ja. :)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Het is op zich wel handig, maar van de mensen hier in mijn vriendenlijst die ik echt wíl feliciteren, weet ik wel wanneer ze jarig zijn.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    PrincesSnape schreef:
    Voor mij wel. Dus echt wel doen!


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ZeroGravity schreef:
    Het is op zich wel handig, maar van de mensen hier in mijn vriendenlijst die ik echt wíl feliciteren, weet ik wel wanneer ze jarig zijn.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ZeroGravity schreef:
    Het is op zich wel handig, maar van de mensen hier in mijn vriendenlijst die ik echt wíl feliciteren, weet ik wel wanneer ze jarig zijn.

    This.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ZeroGravity schreef:
    Het is op zich wel handig, maar van de mensen hier in mijn vriendenlijst die ik echt wíl feliciteren, weet ik wel wanneer ze jarig zijn.


    Shoganai i ne~

    Ik weet toch wanneer ze jarig zijn, als ze maar een beetje belangrijk zijn voor me.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Erg handig ja, ik ben erg vergeetachtig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wow niet gedacht dat er zoveel voors zouden zijnxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan