• Halloo!!
    ik ga een nieuwe serie maken^^
    Hier gaat het over;
    Een meisje dat een moord onderzoekt. En er dan achterkomt dat Tom of Bill de moord heeft gepleegd

en ik heb rollen ^^
    Hoofdrol; Flo
    Vriendin bill;
    Vriendin Gustav;
    Vriendin Georg;
    Collega;
    Meisje die dood gaat;

Naam;
    Leeftijd;
    Like;
    Dis likes;
    Hobby's;
    Textje;
    Plaatje;
    Waarom wil je de rol;
    en niet van ik lieft bill of whatever want dat is geen goeie reden -.- xD
    x

Life is a fairytale, told by an idiot.

o.o Mag ik de vriendin van Bill zijn? (A)

Fight for you're love, cause it worth it

o.o Mag ik de vriendin van Bill zijn? (A)

vriendin Georg:$
    Naam: Kim

Leeftijd: 18

Like: uitgaan shoppen ijsjes

Dislikes: school

Hobby's: shoppen

Textje:
    Haai

Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.
    whaa ik moet gaan zie je later(K)

-XxX- Kim

Wrrom die rol: ikke lieft georg(A)

o_O ik wil vriendin Bill! Mijn info komt ^^

Naam; Annelies

Leeftijd; 17

Like; IceCream, vrienden, hiphop, chocolade, muziek, Hello Kitty

Dis likes; arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten

Hobby's; Hiphop

Textje;
    Haaii all my pretty's <3

Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.

KiSsEz <3

Waarom wil je de rol; Omdt ik uu een cool kiend vind en dat ook denk van uu Quiz ^^ En ook omdat ik wel graag een keer een rol in jouw überquizen wil spelen ^^

Plaatje; http://media.photobucket.com/image/emo%20girl/Toni_quack_quack/Emo_Girl.jpg?o=89

Vriendin bill!

Naam; Ellen

Leeftijd; 17

Like; CHOCOLATEE, MUSIC, ICECREAM. <33

Dis likes; Huppels, Uién..

Hobby's; Met vriendinnen, Zingen, Dansen ^^

Textje;
    Hallooo Lieeve Oekies ^^,
    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

Waarom wil je de rol; Ik LIEFT Bill GANZ GANZ viel, en ik wil Übergraag in jouw quiz (A)

Plaatje: http://images36.fotki.com/v1182/photos/1/1261886/6189267/19549688-vi.jpg

Naam; Mandy

Leeftijd;16

Like; Pizza, chocolade, zwemmen, lieve mensen en muziek

Dis likes;Ego mensen, Wannabe's, ziek zijn.

Hobby's;Zwemmen, zingen, paardrijden, muziek luisteren.

Textje;

Heey!

Ik ben Mandy, ik ben 16 jaar oud.
    En ik hou van JOU!
    Haha, alleen als je lief bent :P
    En ik hou van Pizza en Chocola (A)
    En van Zwemmen, en zingen :P
    Ik ben trouwens behoorlijk eigenwijs, dus denk maar niet dat ik iets doe waar ik geen zin in heb, en geheimen voor me verbergen heb ik een hekel aan want ik ben ook onwijs nieuwschierig :P
    Maar ik weet eigenlijk niets meer om te zeggen :P

xxx

Mandy

plaatje: [url] http://www.mtv.com/onair/rwrr_challenge/fresh_meat/assets/flipbooks/cast/diem/diem_01.jpg[/url] Of http://www.popmonk.com/music/kelly-clarkson/kelly-clarkson-1b.jpg of http://sweetaddict.files.wordpress.com/2008/06/kelly-clarkson.jpg kan niet kiezen :S

Waarom wil je de rol; Omdat, ik meer serie's wil lezen en ik het leuk vindt om een rol in die serie te hebben, en omdat Bill gewoon schattig is (A)

Vriendin Gustav!!!![A]
    Naam;Elle

Leeftijd;18

Like;Lolly's,, Bubbelgum,,

Dis likes; INsecten,, Clown en Vogels

Hobby's; Gistaar spellen en Kikboxen

Textje;
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af (6) Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he :P Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.
    Dus ik moet jullie nu gaan verlaten, Xx Bye

Plaatje; http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg

Waarom wil je de rol;
    OMdat het me leuk lijkt om in jou sirie te spelen,, en me het een helle eer lijkt!!

Dunno ><

Naam;Pamela

Leeftijd; 15

Like; Tom& tokio hotel

Dis likes; school:S

Hobby's; paardrijden,Th luidsteren en posters kwijlen

Textje;
    heej ik ben pamela ik ben 15 jaar
    ik ben verlaaft aan tokio hotel en aan msn
    en ik hou ook heel erg van shopen
    en ik ben beetje een bitche maar kan ook lief zijn (A)(veder weet ik niks te vertelen(A))

Waarom wil je de rol; ik wil rol van bill vriedin als die al weg is van vriedin van gustav
    en omdat ik die wil omdat ik ze supper sexy vind (en omdat rol van tom vriedin er niet is :P)

Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

Naam; Rachel
    Leeftijd; 19
    Like; Chocola,werk,muziek,mode
    Dis likes; Muggen,zinloos geweld,huppelgedrag,dierenleed
    Hobby's; Muziek maken,kleding ontwerpen,met vrieden optrekken
    Textje;
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaar jong.
    Ik ben een vrij koppig persoon die knetter gek kan zijn. Maar ik ben ook lief en zorgzaam.
    Ik heb een hekel aan huppelgedrag en muggen. Maar ik haat dierenleed en zinloos geweld.
    Mijn hobbby's zijn: Muziek maken en kleding ontwerpen. Ik speel ook gitaar en zing zacht mee. Zo zacht dat niemand het kan horen.
    Waarom wil je de rol; Omdat ik het idee voor je heb bedacht^^ En omdat het er al staat^^
    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=70428

Music is the new sex

Vriendin Gustav
    Naam;
    Yentl
    Leeftijd;
    17
    Like;
    Milkshakes!! Nd redbull <3
    Dis likes;
    Huppels..
    Hobby's;
    Zingen / Dansen
    Textje;
    Heej lieverds! mijn naam is yentl en kwam 17 jaar geleden met de trein op deze wereld afgezet! Mijn vrienden noemen me vaak MRS. crazy omdat ik nogal gek ben en gewoon lekker doe war ik zin in heb! mensen kijken me vaak dom aan Maar dan kijk ik even gemeen terug en NIEMAND kijkt meer MUAHA.. ik ben een meisje dat doet wat ze wil en zich niet laat tegen houden, maar als je ergens meezit kun je altijd bij me terecht! Maar ik smeer hem TOEDELSS!!
    Waarom wil je de rol;
    OMDAT GUSTAV SCHATTIG IST!

plaatje; http://www.imagecows.com/uploads/6391-JoJo.jpg

Het is een supergaaf verhaal hoor:O

Music is the new sex

Verder niemand? xd

Life is a fairytale, told by an idiot.

Het is een super vet verhaal hoor:O

Music is the new sex

x] MENSEN GA AANMELDEN NU!! HOI KINDERSS

verveelt zich..^^

Heb je er al gekozen (A)