ik heb een vriend en hij had 2 kettinkjes met onze namen gekocht, niet met een hartje maar met een vierkantje. x'] dus mijn vader pakte dat kettinkje en zei: Wat staat er? Marnick? ik zo: Yeah.
Dus hij knikte en liet het met rust.
Dus nu vraagt mijn stiefzus op msn: Hey Chris heb jij een kettinkje met de naam van je vriend erin? ik wist niet dat je homo was! waarom heb je dat niet verteld? wie is het? waar woont die?
krijg ik nu allemaal vragen, want mijn vader heeft echt alles doorverteld aan mijn stiefmoeder en stiefzus. Fijn! echt heel leuk zo'n 'gezin' waar in geroddelt word! dus ik zeg tegen mijn stiefzus: Dat vertel ik later wel, alles komt op z'n tijd.
Zegt ze: Oh boy dit is 2011 privacy bestaat niet meer. Dus ik zo: Ja dat merk ik. -.- Damn wat een onzinnig argument zeg!
Oh en like het is toch normaal dat je je vader/moeder wilt vertellen dat je een vriend hebt? dat het dan de hele familie rondgaat is dus like.. achterlijk.
En hoe zit het bij jou, als je iets verteld aan je moeder/vader/ander gezinslid, word het dan ook gelijk doorverteld?
[ bericht aangepast op 8 okt 2011 - 15:42 ]
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”