Ik had mezelf voorgenomen om geen persoonlijke zaken meer op Quizlet te zetten, maar ik ben op het moment heel erg verdrietig.
De laatste tijd krijg ik steeds vaker mailtjes van mensen die me haten omdat ik “ tegen ze heb gelogen”, ze heb “misbruikt” of “pijn” heb gedaan. Op school zijn er zelfs mensen die niet meer met mij praten omdat ze me haten of ze ontlopen me expres. Er zijn zelfs meisjes met wie ik vorig jaar heel veel omging die nu enorm overdreven gaan hoesten als ik bij ze kom staan.
Waarom? Iemand heeft ze leugens verteld, foto’s van me naar ze opgestuurd en zijn zus gebruikt om mij te spelen aan de telefoon. Die persoon is ziek in zijn hoofd en heeft me enorm veel pijn gedaan door me te hacken en mijn diepste geheim aan mensen te vertellen die ik zelf niet eens ken. Ik voel me enorm leeg vanbinnen en kan eigenlijk niks meer. Ja, bedenken dat ik een “vies teringwijf” ben en dat er maar twee woorden voor mij zijn: “DIE, BITCH”.
Als er mensen zijn die er meer over weten dan hoor ik het heel erg graag, echt HEEL erg graag.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!