• Jaja, soms kan het wel dat school leuk is.
    Zoals vandaag bijvoorbeeld.
    Na zo'n twee maanden wachten heb ik dan
    eindelijk de schoollaptop gekregen.
    En lelijk is ie niet!
    Een mini laptop van het merk Acer
    + webcam ((H))
    + fotobewerker ((H))
    + videobewerker ((H))
    + microsoft office ((H))
    en nog meer programma's die ik er nog op moet zetten. (:

Ja ik ben heel blij nu en school dus ook voor een keer dankbaar. Gelukkig kan je deze laptop ook zonder pardon mee naar huis nemen voor privégebruik. (flower)
    Heel veel scholen in Den Helder gaan met schoollaptops werken, dat betekent dat je sommige opdrachten niet meer zo in je schrift hoeft te schrijven. Voor mij is deze laptop helemaal handig (Style&Design - Media) Maar goed. Om dit topic nuttig te houden, hebben jullie nu ook schoolaptops?

digital hugs<3

[ topic verplaatst door een moderator ]

“I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

Ik heb een mini Acer die ik voor school gebruik en een grote sony Viao die ik voor privé gebruik heb (:

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Bij ons op school werken ze nog niet met laptops.
    Dat zouden ze beter dan.Dan waren er al een pak minder moeilijkheden.

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Nee, I wish.
    Leuk voor je!

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Bijn ons gebruiken ze ook laptops, maar die moet je 'huren'met je schoolpasje ofso. Echt weird.

sry, twee keer.

[ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 19:47 ]

uhm... je kunt er neem ik aan dus ook games op zetten?

lol, binnen de kortste keren zouden er wifi parties etc worden gegeven in de les. De leraar legt uit over de Uruzgan etc, en hoe vreselijk dat is. En wij knallen elkaar vrolijk af in CoD :3

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

xXSunShineXx schreef:
    Bijn ons gebruiken ze ook laptops, maar die moet je 'huren'met je schoolpasje ofso. Echt weird.

Nee we werken heel weinig met computers. Heeft ook niks met mijn opleiding te maken verder (bloos)

-

Nee, ik hoor er wel een te krijgen maar ik behoor tot de drie mensen van mijn klas die nog niet hun laptop hebben gekregen

Physics is awesome

We hebben we een hele voorraad aan Mac's, macbooks en iPads, maar we mogen die niet mee naar huis nemen. ):

Where there is a sea there are pirates...

Hier in het 1ste is dat ook ik vind het kutzooi als wij gewoon kunnen werken dan zij ook.

[ bericht aangepast op 7 okt 2011 - 20:22 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

zoals vandaag niet, gymmen in regen en tijdens de regenbui gestoken worden door een wesp op m'n oor.

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

We hebben op school wel computers en laptops, en elke leerling kan op elke inloggen met onze codes. Ze zijn best handig, maar alleen voor studie doeleinden en we mogen ze niet meenemen naar huisl. D:

There's power in the words you whisper.