• Morgen heb ik biologiepracticum. En raad eens wat we gaan doen?
    Juist ja! Varkensogen ontleden. En omdat het oog mijn lievelingsonderwerp is bij biologie, of überhaupt, heb ik er super veel zin in!
    En dit is niet sarcastisch bedoeld.
    Ik doe btw 5VWO (NL dus) en heb het profiel N&G
    Dus, hebben jullie ergens zin in, of überhaupt iets toe te voegen aan dit bericht. Gooi het er maar uit, ik vang het wel op. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb vissen ontleed en varkensogen. Leuk hè? :'D

    Ah, wij hebben dat vorig jaar ook gedaan.
    Ik dacht echt dat dat een ramp ging worden, maar het viel best mee. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij moesten vissen en kippenhart ontleden in de 2e :'D

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 19:00 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Buh, ik zit ook in Vwo 5, dus ik moet ook nog ogen enz gaan ontleden. Ik heb daar eigenlijk niet zo heel veel zin in :S


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik moet nog steeds een oog ontleden. Wij deden dat soort dingen nooit bij biologie D:

    Ik heb wel een mens ontleed :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Wij hebben een konijn, varkensogen en een mossel moeten ontleden :'D
    En ja, ik vond het heel vies


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    Ik moet nog steeds een oog ontleden. Wij deden dat soort dingen nooit bij biologie D:

    Ik heb wel een mens ontleed :P


    *jaloers*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, dat heb ik ook gedaan. Alleen waren dat schapenogen. Oh en ik heb ook eens schapenhersens ontleed. Op de één of andere manier werd ik ineens bleek, terwijl ik het helemaal niet erg vond (ik had zelfs het ook nog vrijgeknipt van allerlei spieren), maar ik viel dus bijna flauw. Dat was echt eng!

    Succes morgen! (:

    Wij doen dat niet bij biologie, maar dit jaar gaan we het wel doen. Het is niet verplicht bij ons op school om aan ontleden mee te doen, dat is je eigen keus. (: Ik zou het bijvoorbeeld nooit doen, want ik kan daar echt niet tegen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    gat ver heb trouma aan pratica. de vorige keer liep ik de klas in gooide mensen dingen in een bak water dus ikkijken. allemaal ontleede kikkervisjes die wij groot hebben zien woorden. ik wil dat echt never doen.(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ben in het tweede jaar flauw gevallen toen we een konijn moesten ontleden, niets voor mij dus ><


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    leuk
    Ik ga morgen met mijn vader naar Parijs, verjaardagscadeautje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha :)
    Ik heb vorigjaar varkensogen ontleed... héél tof ;)
    let wel op; het kan spetteren als je het doorknipt (bij mij deed het toch)
    Boem, over heel mij kledij :p


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    *jaloers*


    Waarom jaloers? xD

    Een heel mens is een stuk rommeliger dan een orgaan, en een orgaan is al onoverzichtelijk genoeg. Verder zijn de mensen al heel oud, hebben dus heel veel operaties en afwijkingen, en dus is moeilijk alles te herkennen. en ze ruiken naar conserveringsmiddel D:

    Er zijn leukere dingen, maar het is wel leerzaam :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb in TL3 een varkensoog gehad en in TL4 een varkenshart. Dat hart was echt leuk. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'