Een enkeling van jullie weet misschien wel dat er de afgelopen maand nogal wat heavy shit gebeurd is bij mij thuis met betrekking tot mijn zus. Mijn beste vriendin en mijn alles waar ik twee jaar een woning mee gedeeld heb in Eindhoven. Maar veel weten hier nog helemaal niets vanaf en omdat ik veel van jullie persoonlijk ken en veel om jullie geef wil ik jullie dit toch graag even op deze manier laten weten. Ik heb me er net al ontzettend toe moeten zetten dit in een column te krijgen, dus het zou me enkel kapot maken moest ik er ook nog een topic over maken. Dus, hier is de column waarin omgeschreven staat wat er de afgelopen maand met me gebeurd is, waarom ik weer bij mijn moeder woon, etc, voor de mensen die erin geïnteresseerd zijn.
Voordat jullie beginnen met; ‘Dit doe je alleen omdat je lezers en reacties op je columns wilt..’ Nee, zo oppervlakkig ben ik niet. Lees het gewoon even als je nieuwsgierig of benieuwd bent, dan begrijp je het wel nadat je het gelezen hebt. Ik hoef ook geen reacties, want veel mensen weten waarschijnlijk toch niet wat ze erop moeten zeggen, maar het gaat me er enkel om dat jullie weten wat er speelt.
xx.
ps- wat betreft mijn gezondheid gaat het wel al steeds beter. Ik ben nog steeds ziek en heb nog steeds veel pijn enzo, maar daar wordt allemaal aangewerkt. Ben al van de morfine af en het gaat iedere week weer een beetje beter.
Wie du mir, so ich dir.