• De zwart-grijze lucht hangt dreigend boven me. Het is niet koud, in tegen deel, dit weer is zalig. Een heerlijke diepe zeelucht dringt mijn neus binnen, ik snuif het op en laat mijn neus kennis maken met de heerlijke lucht van de zeekust. Mijn voeten lijken te weten waar ze naar toe moeten en begeleiden me de duinen op. Al snel sta ik op het hoogste punt, beneden beweegt het water zachtjes tegen de rotsen. Ik snuif nogmaal de lucht op, spreid mijn armen en laat me mee voeren door de wind...

    Mary Jensen heet het meisje, het aparte meisje. Ze beweerde altijd dat de wind haar mee voer naar een andere wereld.
    Iedereen herrinert zich nog hoe ze altijd spijbelde om naar het strand te gaan. We lachtte haar uit, noemde haar gek en zeiden tegen der dat ze thuishoort in een gesticht. Maar alles is veranderd sinds ze ons heeft gered van The Haunted Storm


    Sorry dat het nog een beetje vaag is, maar het verhaal schoot me opeens te binnen toen ik naar buiten moest daar net en de heerlijke wind me in het gezicht sloeg.
    Wie zou het willen lezen? (Waarschijnlijk zal ik er dan morgen mee beginnen ;D )


    Forever.

    Hmm.. denk ik dat ik eindelijk een goed onderwerp heb, reageert er niemand D; - No offense!


    Forever.