• Ja, ik erger me echt dood aan mijn vader!
    Bij alles wat ik doe of zegt, denkt hij dat ik op wil vallen.
    Als ik besluit toch naar het Mondriaan te gaan inplaats van het Grafischlyceum, dan komt dat volgnes heb omdat ik op het Grafisch niet opval en op het Mondriaan juist omdat ik daar 1 van de 10 meisjes ben.
    Als ik door de dierentuin loop is het, 'kijk, ze kijken je aan alsof je zelf een dier ben, dat komt omdat je op wilt vallen.'
    en vandaag weer.
    we zitten aan tafel te eten. zeg ik dat ik een Sidecut wil. nou eerst moest ik natuurlijk uitleggen wat het was. zegt hij meteen.
    'Ja, moet je weer opvallen. en jij zegt dat je irritand vind als mensen je aankijken. Je hebt zekker weer iemand op het spui gezien die dat ook heeft.'
    Jezus ><'
    ik word gek van die man1 en dan vind hij het raar dat ik boos word.
    En het komt maar niet bij hem door dat ik het draag/heb/wil omdat ik het leuk vind ><
    Nee eigenlijk vind ik roodhaar echt afschuwelijk en die kleren, nou niet om aan te zien en ja die Sidecut eigenlijk al hellemaal niet.
    Daarom heb en wil ik het allemaal zeker.

Zo, sorry dat moest er even uit.,
    zo dus wie heeft er ook zo'n gezellig avondmaal gehad? [a]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

ik met mijn broertje
    Hij is echt de ergste puber in dit universum

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Dat heb ik met mijn stiefvader. Join the club.

Mijn zus springt ook altijd op als ik ook maar iets wil/heb wat zij niet leuk vind. Hallo ik moet het dragen, niet jij.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall