Iedere keer is het ook hetzelfde met die klootzak (mijn baas).
Net pakte ik voor een klant een mini-din plug, maar hij moest een gewone hebben. Wist ik veel, alleen het voorkantje was maar over en ik zag het snel. Meteen ben ik volgens mijn baas dan weer een trut die na 2 jaar wel meer moet weten (ik werk er pas een jaar, maar goed) en ik ben dom en whatever. Er zou een wereld van verschil aan tekst zijn op de doosjes (je kan zeker niet lezen, er staat alleen mini bij, waar het voorkantje op leek), enzovoorts. Zo is het ook als hij zijn bui niet heeft, als ik niet snel genoeg opzij ga krijg ik een duw, als ik boodschappen moet halen voor hem stuurt hij zijn 'slaafje/hondje', en zo moet hij altijd wel kankeren of op een andere manier de boel verzieken.
Ik ben het ZO zat ... Ik vraag me af hoeveel van die achterlijke kutdingen ik nog van hem kan hebben voor ik spontaan mijn spullen pak en met een dikke middelvinger ontslag neem. De enige reden dat ik dat nog niet gedaan heb is dat ik het geld hard nodig heb en de banen niet voor het oprapen liggen. Hoewel hij altijd een chagrijnige klootzak is, lijkt het wel of hij er om die reden nog meer misbruik van maakt dat ik me meestal in weet te houden. :x
ARGH! -boos-
- Een nieuwe baan zoeken heeft geen zin, omdat ze er amper zijn. + over 2 maanden ben ik eindelijk weg, 3 maanden richting Nieuw Zeeland. Even volhouden nog en hopen dat de emmer niet helemaal overloopt. :x
[ bericht aangepast op 5 okt 2011 - 15:57 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.