• Mijn neefje was een maand geleden hier blijven logeren omdat mijn nichtje toen geboren is. Hij mocht gezellig in bad. Mijn moeder had hem erin gezet en hij ging spelen. Mijn vader ging toen douche. Hij kleed zich uit. mijn neefje heeft dus (2 jaar maar schijnbaar is dat op die leeftijd) piemel gedoe. Hij keek met grootte ogen naar ide van men vader en zei toen heel serious 'Wow omme J heeft een grootte piemel' Toen ik dit van mijn moeder hoorde zat ik echt keihard te lachen. owja hij zei daarna nog 'Jimmie heeft ook al een groote piemel'xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Whahaha. Mijn neefje van bijna vijf zit soms gewoon aan zijn piemeltje, vind hij lekker. Zelfs mijn neefje van bijna drie doet dat. Gewoon lachwekkend!

    Ik denk dat ik echt bijna niet meer zou bij komen van het lachenxD


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik denk dat ik echt bijna niet meer zou bij komen van het lachenxD

    in eerste instantie ik ook niet. toen verslikte ik me en moest ik wel stopen(lol)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha, geweldig! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Sneasel schreef:
    Haha, geweldig! (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha :'D
    Toen ik klein was waren we op de camping, en daar stond een naakt jongetje. Ik had er verder nog nooit een gezien, behalve die van mijn vader dan. Dus in mijn ogen was zijn piemeltje extreem klein, dus schreeuwde ik over de camping: "Hé! Hij heeft een afgehakte piemel!" :Y)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Haha :'D
    Toen ik klein was waren we op de camping, en daar stond een naakt jongetje. Ik had er verder nog nooit een gezien, behalve die van mijn vader dan. Dus in mijn ogen was zijn piemeltje extreem klein, dus schreeuwde ik over de camping: "Hé! Hij heeft een afgehakte piemel!" :Y)


    Ik probeer een zinnige opmerking te bedenken maar het enige wat ik kan bedenken is huh?!


    Physics is awesome

    Hahaha :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Droog (wbw)


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Galleon schreef:
    Haha :'D
    Toen ik klein was waren we op de camping, en daar stond een naakt jongetje. Ik had er verder nog nooit een gezien, behalve die van mijn vader dan. Dus in mijn ogen was zijn piemeltje extreem klein, dus schreeuwde ik over de camping: "Hé! Hij heeft een afgehakte piemel!" :Y)

    yuist dat zou ook een actie voor mij zijn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik probeer een zinnige opmerking te bedenken maar het enige wat ik kan bedenken is huh?!

    Ik dacht dat alle jongens een even grote hadden als mijn vader, dus ik dacht dat er een stuk van die van hem was afgehakt :'D


    Alis volat propriis.

    Ja dat is inderdaad normaal op die leeftijd hahaha :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Eyes schreef:
    Ik denk dat ik echt bijna niet meer zou bij komen van het lachenxD


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Kleine kinderen kunnen zo grappig zijn (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Reassurance schreef:
    Hahaha :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself