Myles schreef: Serieus, ik word gek van die pony topics + reacties. Maar goed, Youtube?
Wow, really. Ik word gek van jullie eindeloze 1D/Justin Bieber slijmerij, maar ik mag niks zeggen, anders krijg ik een geweer in mijn mond geschoven. 't Is een serieuze vraag. Echt waar, get the bloody fuck out als je toch alleen maar van die kutreacties gaat plaatsen. WHY THANKYOU. :W
Colibre schreef:
(...)
Wow, really. Ik word gek van jullie eindeloze 1D/Justin Bieber slijmerij, maar ik mag niks zeggen, anders krijg ik een geweer in mijn mond geschoven. 't Is een serieuze vraag. Echt waar, get the bloody fuck out als je toch alleen maar van die kutreacties gaat plaatsen. WHY THANKYOU. :W
+4526528
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Colibre schreef:
(...)
Colibre schreef:
(...)
Maar wel zo'n zeikantwoord, alsof zij hier niet mag posten. Gee.
Ze mag van mij gerust posten, maar ik vind gewoon dat de laatste tijd er veel topics + reacties over pony's zijn. Ik mag toch wel mijn mening delen? Alsof jullie dat niet zeggen bij topics over Bieber of 1D? Ik heb dat al vaker gezien hoor.