• titel zegt het al, moet hij bijvoorbeeld stijl hebben of mooie ogen of een lieve lach ;p
    Ik vind zelf dat hij absoluut een lieve persoonlijkheid moeten ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Een lach om bij weg te smelten en waardoor je spontaan ook begint te lachen, of je er nu verliefd op bent of niet.
    Edit: oja liefst groter dan mij, maar dat is niet moeilijk :'D
    En het liefste donker haar, haha.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 19:08 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    aziatisch & mooi haar.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Baskuh schreef:
    Een lul. mannelijk geslachtsdeel (netjes) D: anders vind ik het niet zo leuk. klopt er iets niet. x']


    + 1000000000000000000000000000000000000000000000

    Doh, hij moet wel íets hebben... IfyouknowwhatImean...

    & een beetje een mooi gezicht vind ik ook wel iets hebben. Lengte boeit me niet zo heel veel, aangezien mijn huidige vriend 1m92 is en ik maar 1m63... WELKOM IN SMURFENLAND, WELKOM ALLEMAAL, WELKOM IN SMURFENLAND HET LAND VAN PRA-

    Sorry, maar ik voel me net Smurfin vergeleken bij hem ^_^'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Baskuh schreef:
    Een lul. mannelijk geslachtsdeel (netjes) D: anders vind ik het niet zo leuk. klopt er iets niet. x']


    DAMN YOU!

    Dat wou ik zeggen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    DAMN YOU!

    Dat wou ik zeggen xD


    Ik dacht dat ik die van jou weg had gesneden? :'D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    RainbowDash schreef:
    (...)

    DAMN YOU!

    Dat wou ik zeggen xD

    HAHAHA ik wist dat je dat zou gaan zeggen! :'D ik was je voor!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Basecca schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ik die van jou weg had gesneden? :'D

    oke like, wil ik weten wat er gaande is tussen jullie? D: wbw


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    oke like, wil ik weten wat er gaande is tussen jullie? D: wbw


    Nou, in een ander topic dreigde Alwin iets met me te doen, en hij had er ook een komkommer voor nodig, want ik zei zo van: 'Ik castreer gewoon alle jongens op Q, dan overheersen jullie ons meisjes ook niet.' o.i.d.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nou, in een ander topic dreigde Alwin iets met me te doen, en hij had er ook een komkommer voor nodig, want ik zei zo van: 'Ik castreer gewoon alle jongens op Q, dan overheersen jullie ons meisjes ook niet.' o.i.d.

    Als ik aan komkommers denk .. oke laat maar LOL.

    En waag me niet te castreren! D: dat doe je toch niet bij je eigen tweelingbroertje?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:34 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Same as you (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    vooral humor, mooie ogen en een goede persoonlijkheid. Voor de rest mogen ze blond zijn met blauwe ogen, of bruin, met bruine ogen en een getinte huid. & ze mogen wel dingen uitspoken, maar ze moeten ook wel een beetje verstandig kunnen denken. :3


    Save me from myself.

    Een lieve persoonlijkheid en een goed gevoel voor humor. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    aberforth schreef:
    vooral humor, mooie ogen en een goede persoonlijkheid. Voor de rest mogen ze blond zijn met blauwe ogen, of bruin, met bruine ogen en een getinte huid. & ze mogen wel dingen uitspoken, maar ze moeten ook wel een beetje verstandig kunnen denken. :3


    Dat ook wel waar over dat verstandig kunnen denken ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Baskuh schreef:
    Een lul. mannelijk geslachtsdeel (netjes) D: anders vind ik het niet zo leuk. klopt er iets niet. x']

    Dit dacht ik dus ook meteen (bloos)


    -

    Veel geld, een dure auto en een grote lul.

    Ik heb niet bepaald één eigenschap, het zijn meerdere dingen in een bepaald persoon die hem speciaal maken en me aanspreken.