• Als je vindt dat het flesje van je hamster behoorlijk smerig begint te worden en je wilt hem ontsmetten, doe je dat natuurlijk niet met zeepsop, want dan heb je een hamster die belletjes blaast.

    Als je echter alcohol gebruikt om het te ontsmetten, moet je er goed aan denken om daarna het flesje meer dan een keer om te spoelen, aangezien hamsters met hun kleine levertjes en hersentjes daar waarschijnlijk niet zo goed tegen kunnen

    On a completely unrelated note: Snoozer viel op haar neus. En toen weer. En toen weer. En nu weeeeeeeeeeeeer. En toen gleed ze van het trappetje af. Wat een gevaar op de weg is ze toch (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wel de meeste hamsters, maar niet snoozer. Snoozer is te schattig :Y)

    HAHA, ik ga Nialler Voldemort laten eten, die hamster mag mij niet en ik hem niet(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    HAHA, ik ga Nialler Voldemort laten eten, die hamster mag mij niet en ik hem niet(cat)


    Zolang snoozer maar niet wordt opgegeten :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat klinkt leuk 'Ik ga Nialler Voldemort laten eten' Net alsof je Niall Horan naar hogwarts stuurt om Voldemort op te eten xD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    - evil laugh -
    Sorry Alwin, maar ik had haar nodig voor mijn project...

    (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Horan schreef:
    Haha, een dronken hamster