• Halloooo
    wij zijn Melissa en Tuulia

    en wij maken de Quiz my angel isn't from heaven

    En we vragen aan jullie of jullie die eens uit proberen en als jullie zo lief zijn ne reactie te schrijven :)

    Dit is de beschrijving
    Hoi...
    Mijn naam is Angel.
    en men ouders verklaren me gek! Omdat ik toevallig een kracht heb om geesten te zien en te voelen moest ik een anderhalf jaar in ne stom KUTpsygiatrie instelling zitte!
    Waarom moet het leven zijn wat je hoort,ziet en voelt bestaat de rest niet! Das toch KUT!!!
    Mensen geef toe!
    Maar genoeg over da.
    Ik ben dus Angel
    en heb geen vrienden. Ze lachen me uit omda ik die gave heb en gelove der zelf niet in. de enige vriendin die ik heb is Micoh zij is een geest en ze steunt me heel hard! Ik heb geen broers of zussen alléja 1 broer maar daarover wil ik niet spreken. Hij heeft me altijd misbruikt en zit nu in de bak.
    Micoh is men grote steun! Ze is vermoord door haar eigen ouders want ze kwam thuis met een slecht rapport en haar ouders hadden gedronken.
    Ze was pas 13.
    Ik ben bijna 16 jaar oud.
    Maarjah wie viert nu de verjaardag van Angel De Witte?! Niemand!
    Mijn leven is gewoon kut!
    Maar Micoh zegt dat ik ne engelbewaarder heb! Iedreen heeft da zegt ze. De ene ontmoet hem snel de ene hem nooit!
    Het kan een hij/zij zijn.
    Ze zegt: Tijdens zijn komst gaat hij mn toekomst verbeteren. Micoh zegt da hij de geesten verjaargd van mij en me zal helpe.
    Ik hoop dat hij komt want ik ken hem niet. Micoh zegt dat je engelbewaarder je magisch gaat vinden en je kent vanuit zijn dromen...
    Laten we hopen dat ik hem ga ontmoeten.


    Vinden jullie het goe??

    X T&M

    ik ben 17 jaar.