http://www.spelle.nl/Avontuur/16735/Amy_Autopsie.html
Kijk en geef je mening.
-
1 okt 2011 - 13:281 okt 2011 - 14:361 okt 2011 - 14:38
Ik vind 'm best grappig, hoor. Weet je, Hale, jij moet een keer stoppen met zeiken en van je leven genieten. Gewoon over dit soort dingen heen kijken en niet gelijk opspringen en een topic maken. Maak anders een Tumblr aan of zo, dan hoeven wij niet elke keer te zuchten.
(USER WAS BANNED FOR THIS POST)
1 okt 2011 - 15:12Colibre schreef:
Ik vind 'm best grappig, hoor. Weet je, Hale, jij moet een keer stoppen met zeiken en van je leven genieten. Gewoon over dit soort dingen heen kijken en niet gelijk opspringen en een topic maken. Maak anders een Tumblr aan of zo, dan hoeven wij niet elke keer te zuchten.
+1000000000000000000Stop trying to control everything and just let go.
1 okt 2011 - 15:18OHMYRYAN schreef:
WHAHAHA! Dat spel is echt grappig, en Dr. House <3. Maar het is wel respectloos ja, maar er staat wel dat het een parody is. Maar ik vind het aan de andere kant wel erg.Happy Birthday my Potter!
1 okt 2011 - 15:20Basecca schreef:
Nah, ze heeft het aan zichzelf te danken.dead is easy, life's harder. ~
1 okt 2011 - 15:24Colibre schreef:
This ^^
(bloos)"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
1 okt 2011 - 15:27This is a parody and should not be taken seriously. Any resemblance to any real persons is coincidental or for parody purposes.
Eerlijk gezegd, wat Amy zichzelf heeft aangedaan is veel meer respectloos t.o.v. haarzelf dan dit.[ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 15:27 ]
Where there is a sea there are pirates...
1 okt 2011 - 15:451 okt 2011 - 15:461 okt 2011 - 15:46Captain schreef:
This is a parody and should not be taken seriously. Any resemblance to any real persons is coincidental or for parody purposes.
Eerlijk gezegd, wat Amy zichzelf heeft aangedaan is veel meer respectloos t.o.v. haarzelf dan dit.Frankly my dear, I don't give a damn.
1 okt 2011 - 15:47Colibre schreef:
Ik vind 'm best grappig, hoor. Weet je, Hale, jij moet een keer stoppen met zeiken en van je leven genieten. Gewoon over dit soort dingen heen kijken en niet gelijk opspringen en een topic maken. Maak anders een Tumblr aan of zo, dan hoeven wij niet elke keer te zuchten.1 okt 2011 - 16:46er zijn meer van dat soort spellen
ook zo'n spel dat je flesjes naar Justin Bieber gooit tijdens een concert enzo
vind je dat dan ook respectloos[ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 16:46 ]
1 okt 2011 - 16:50Als je dat al respectloos vind, kind chill the fuck down. Er bestaan ergere dingen op deze wereld dan een parody die teven een spelletje is. Ga je ergens anders aanstellen.
Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.
1 okt 2011 - 16:50Ik vind 't geniaal
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.
1 okt 2011 - 16:52