• http://www.spelle.nl/Avontuur/16735/Amy_Autopsie.html
    Kijk en geef je mening.

    Basecca schreef:
    Nah, ze heeft het aan zichzelf te danken.


    comfort in c h a o s

    Ik vind 'm best grappig, hoor. Weet je, Hale, jij moet een keer stoppen met zeiken en van je leven genieten. Gewoon over dit soort dingen heen kijken en niet gelijk opspringen en een topic maken. Maak anders een Tumblr aan of zo, dan hoeven wij niet elke keer te zuchten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    Ik vind 'm best grappig, hoor. Weet je, Hale, jij moet een keer stoppen met zeiken en van je leven genieten. Gewoon over dit soort dingen heen kijken en niet gelijk opspringen en een topic maken. Maak anders een Tumblr aan of zo, dan hoeven wij niet elke keer te zuchten.


    +1000000000000000000


    Stop trying to control everything and just let go.

    OHMYRYAN schreef:
    WHAHAHA! Dat spel is echt grappig, en Dr. House <3. Maar het is wel respectloos ja, maar er staat wel dat het een parody is. Maar ik vind het aan de andere kant wel erg.


    Happy Birthday my Potter!

    Basecca schreef:
    Nah, ze heeft het aan zichzelf te danken.


    dead is easy, life's harder. ~

    Colibre schreef:
    Ik vind 'm best grappig, hoor. Weet je, Hale, jij moet een keer stoppen met zeiken en van je leven genieten. Gewoon over dit soort dingen heen kijken en niet gelijk opspringen en een topic maken. Maak anders een Tumblr aan of zo, dan hoeven wij niet elke keer te zuchten.

    This ^^
    (bloos)


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    This is a parody and should not be taken seriously. Any resemblance to any real persons is coincidental or for parody purposes.

    Eerlijk gezegd, wat Amy zichzelf heeft aangedaan is veel meer respectloos t.o.v. haarzelf dan dit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 15:27 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Bah,dat is gewoon goor ;x


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Heb jij uberhaupt wel ogen?

    Captain schreef:
    This is a parody and should not be taken seriously. Any resemblance to any real persons is coincidental or for parody purposes.

    Eerlijk gezegd, wat Amy zichzelf heeft aangedaan is veel meer respectloos t.o.v. haarzelf dan dit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Colibre schreef:
    Ik vind 'm best grappig, hoor. Weet je, Hale, jij moet een keer stoppen met zeiken en van je leven genieten. Gewoon over dit soort dingen heen kijken en niet gelijk opspringen en een topic maken. Maak anders een Tumblr aan of zo, dan hoeven wij niet elke keer te zuchten.

    er zijn meer van dat soort spellen
    ook zo'n spel dat je flesjes naar Justin Bieber gooit tijdens een concert enzo
    vind je dat dan ook respectloos

    [ bericht aangepast op 1 okt 2011 - 16:46 ]

    Als je dat al respectloos vind, kind chill the fuck down. Er bestaan ergere dingen op deze wereld dan een parody die teven een spelletje is. Ga je ergens anders aanstellen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind 't geniaal XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Captain schreef:
    This is a parody and should not be taken seriously. Any resemblance to any real persons is coincidental or for parody purposes.

    Eerlijk gezegd, wat Amy zichzelf heeft aangedaan is veel meer respectloos t.o.v. haarzelf dan dit.


    Travel far enough, you'll meet yourself