• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:02 ]

    Hoe idioot.


    Your make-up is terrible

    Woow, echt een dik gedoe. School moeten gewoon duidelijker zijn(no_chears)
    Maar bij ons is het gewoon regelmatig zo dat de roosterwijzigingen er pas om half 8 op staan. Dan zit ik dus allang op die fiets aangezien ik om 10 over 7 vertrek. En als je er dan op school achterkomt dat je eerst 3 uur vrij hebt.. Zucht.. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 16:00 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wow, dat is vervelend!
    Onze school kan ook echt slecht organiseren. We weten altijd pas een dag of zo op voorhand dat we op uitstap gaan. --'


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee, van ons ligt ons uurrooster meestal vast en moet je 's avonds zelf via smartschool kijken of er iets gewijzigd is (het hangt ook uit op school). Wanneer er een leerkracht niet aanwezig is, is er soms vervanging (wat wel irritant is, maar altijd vooraf aangeduid) of studie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Bij ons staat het er gelukkig wel altijd op. Bij ons worden de roosterwijzigingen altijd in het rooster gezet, wat al fijn is. Andere jaren was het zo dat dat in een aparte tabel stond. En soms staat het maar een dag van tevoren erop, maar dan weet je het in ieder geval die avond daarvoor :'D Alleen van zieke leraren staat het er pas in de ochtend op, maar daar kunnen ze ook niet veel aan doen.
    Wel kut van je school. Misschien een klacht indienen ofzo?


    To live would be an awfully big adventure

    Ja, dat moeten ze er gewoon duidelijk op zetten.
    Groot gelijk! (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja. Bij mij zetten ze verplaatsingen er ook niet duidelijk op. Ik moest een keer 4 uur nakomen omdat ik niet wist dat er een uur verplaatst was. Gelukkig ben ik een engeltje op school en hoefde ik uiteindelijk niet meer :')


    Destroy what destroys you.

    Monkeyslut schreef:
    Nee, van ons ligt ons uurrooster meestal vast en moet je 's avonds zelf via smartschool kijken of er iets gewijzigd is (het hangt ook uit op school). Wanneer er een leerkracht niet aanwezig is, is er soms vervanging (wat wel irritant is, maar altijd vooraf aangeduid) of studie.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Hoe idioot.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    Hoe idioot.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kom wel eens op school, blijkt dat ik geen les heb, mag ik niet naar huis... Onze roosterwijzigingen worden namelijk niet van te voren gemeld...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes