• x

    [ bericht aangepast op 9 okt 2011 - 12:12 ]

    I don't get it, je zegt eerst 'Heb jij ooit eens een vakantieliefde gehad? Ik wel' en dan zeg je 'Mike is mijn vriend,Sani is gewoon een vriend.'


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fitch schreef:
    yay, ruzie, en dat binnen één pagina. xd


    Dude, check het andere topic. Ik ben daardoor zwaar geirriteerd geraakt, ze verdraait al mijn woorden, negeert Applejack, DIE CRIMINOLOGIE STUDEERT en dus veeel meer afweet van de wetgeving dan Hale, en dan komt ze nou weer aan met het feit dat ze voelt dat die jongen onschuldig is, en haar gevoel laat haar nooit in de steek

    It makes me want to bang my head against a wall. but instead, I do something constructive and put my trolling up to 11 :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    En dit moet ik pikken?


    Je vraagt er zelf om. Zeker door nooit naar (goed) advies te luisteren dat iedereen hier al eens heeft geprobeerd te geven.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dude, check het andere topic. Ik ben daardoor zwaar geirriteerd geraakt, ze verdraait al mijn woorden, negeert Applejack, DIE CRIMINOLOGIE STUDEERT en dus veeel meer afweet van de wetgeving dan Hale, en dan komt ze nou weer aan met het feit dat ze voelt dat die jongen onschuldig is, en haar gevoel laat haar nooit in de steek

    It makes me want to bang my head against a wall. but instead, I do something constructive and put my trolling up to 11 :Y)


    Ik studeer dan niet aan een school, but I have my fair share of basic knowledge as well. Een beetje gezond mens doet namelijk zo nu en dan wel eens onderzoek naar dingen om meer te leren. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2011 - 15:38 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Laatste keer dat ik je deze tip geef:
    HOU.
    OP.
    MET.
    TOPICS.
    MAKEN.
    JA?


    To infinity and beyond •

    Severed schreef:
    (...)

    Ik studeer dan niet aan een school, but I have my fair share of basic knowledge as well. Een beetje gezond mens doet namelijk zo nu en dan wel eens onderzoek naar dingen om meer te leren. (no_chears)


    Ja, met common sense kom je sowieso ver genoeg om die hele stelling overhoop te gooien. Gevoel=/=reden voor vrijspraak


    quidquid excusatio prandium pro

    ilovezayn schreef:
    Laatste keer dat ik je deze tip geef:
    HOU.
    OP.
    MET.
    TOPICS.
    MAKEN.
    JA?

    Ze luistert toch naar niemand behalve haar zelf, ik ben opgehouden met dat advies geven een lange tijd geleden.:W


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Shallott schreef:
    Jup. En nu is hij nog steeds helemaal obsessed en haalt hij allemaal rare dingen in zijn hoofd. Ik doe dus niet meer aan vakantieliefdes na die ervaring.


    Jammer...

    Nee.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Begin je zelf niet moe te raken van al die leugens?


    i put the fun in funeral

    Nope, de vriendjes die ik heb gehad zijn allemaal vanuit school en niet via via vakantie ofzo :'D

    In ieder geval, als er ruzie komt, kijk dan eens is naar dit schattige eendje:


    weet het, slaat nergens op, maar beter dan niks


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    RiverDance schreef:
    Nope, de vriendjes die ik heb gehad zijn allemaal vanuit school en niet via via vakantie ofzo :'D

    In ieder geval, als er ruzie komt, kijk dan eens is naar dit schattige eendje:


    weet het, slaat nergens op, maar beter dan niks


    WANT!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mensen toch!
    Waarom geven jullie haar aandacht?:W
    She isn't worth it!
    (joehoe)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Mensen toch!
    Waarom geven jullie haar aandacht?:W
    She isn't worth it!
    (joehoe)



    quidquid excusatio prandium pro

    PinkiePie schreef:
    Begin je zelf niet moe te raken van al die leugens?


    What the...?