• If you are a Mutant join us!
    People that are Mutant;
    Neela ~ Havok and Cyclops
    Abernathy ~ Banshee and Iceman
    Horan ~ The young Charles and Pyro
    AriaM ~ Wolverine and Mystique
    Altair ~ Angel and Nightcrawler
    Gary ~ Magneto and Beast

    Never Forget, Mutant And Proud
    Not just pain and anger.





    Story's
    The nature of love II Havok II X-Men
    Cursed gifts with one direction Op X-men gebaseerd

    A new species is being born.
    Help me guide it, shape it, lead it

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 21:31 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ze zijn er al, het is afgelopen.
    Ik krijg mij favoriete artiesten nooit meer te zien
    Ik durf te wedden dat de halve zaal vol zit met nieuwe fans die over Naill zeggen dat hij lelijke, scheve tanden heeft. Dat Louis niet kan zingen.
    Harry helemaal geweldig vinden om zijn looks. Liam adoreren omdat hij op Justin Bieber lijkt en Zayn een stomme allochtoon vinden.
    Én niet mee hebben geholpen om hun naar NL te krijgen
    Life sucks and then you die.
    (no_chears)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Ze zijn er al, het is afgelopen.
    Ik krijg mij favoriete artiesten nooit meer te zien
    Ik durf te wedden dat de halve zaal vol zit met nieuwe fans die over Naill zeggen dat hij lelijke, scheve tanden heeft. Dat Louis niet kan zingen.
    Harry helemaal geweldig vinden om zijn looks. Liam adoreren omdat hij op Justin Bieber lijkt en Zayn een stomme allochtoon vinden.
    Én niet mee hebben geholpen om hun naar NL te krijgen
    Life sucks and then you die.
    (no_chears)

    Ah shit, ik zag net dat ik achter mijn vorige post geen '?' had gezet. Ik bedoelde dus '1D?', nu leek het net of ik raar deed over die band :'] Maar goed, ik weet dus nu dat het om een band ging.
    Ik snap dat het heel erg rot is ): Ik heb dat ook gehad met My Chemical Romance en toen moest ik drie jaar wachten tot ze opnieuw kwamen ;P Waarschijnlijk komen ze nog een keer hoor! Jammer dat je ze nu niet hebt kunnen zien ):


    Caution first, always.

    Trouwens, X-Men ligt in de winkel! De blue ray+dvd versie is echt prachtig ;D Ik heb hem gekregen van mijn broertje. Alvast voor mijn verjaardag ;D


    Caution first, always.

    Gary schreef:
    Trouwens, X-Men ligt in de winkel! De blue ray+dvd versie is echt prachtig ;D Ik heb hem gekregen van mijn broertje. Alvast voor mijn verjaardag ;D


    oeh ik ga vrijdag pas naar de frs want dan rij ik er langs als ik van school kom want morgen hebben we p.e. en dat is dan in de andere kant van de stad.

    Ik kan niet wachten (yeah)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    oeh ik ga vrijdag pas naar de frs want dan rij ik er langs als ik van school kom want morgen hebben we p.e. en dat is dan in de andere kant van de stad.

    Ik kan niet wachten (yeah)

    Make sure dat je die met de bonussen neemt! ;D Had je de deleted scenes al gezien trouwens?


    Caution first, always.

    Gary schreef:
    (...)
    Make sure dat je die met de bonussen neemt! ;D Had je de deleted scenes al gezien trouwens?


    Ja omg die met erik xD
    ik lag helemaal strijk xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    Ja omg die met erik xD
    ik lag helemaal strijk xD

    Dragneto/Traneto!? ;D Toen ik dat voor de eerste keer zag begon ik te janken van het lachen :'D


    Caution first, always.

    Hola
    *O*
    *O**O*
    *O**O**O*
    *O**O**O**O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    haloa xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela <3
    Hoe was jou dag?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Was te laat op gesaan school gebeld die zeiden dat ik gewoon thuis mocht blijven Lucas sliep nog dus hij mocht ook thuis blijven (jah hij sliep vernacht bij mij. Er zat een spin in men kamer:( )Daarna had ik ontbijt voor hem als mij gemaakt waarbij ik moest schreeuwen omdat Luke slaap dronken is xD
    Nu zijn we ff bij zijn huis was aan het doen (nou eigenlijk doe ik het aangezien zijn hulp weg is en hij er niets van bakt xD )
    Jongens wat moet je er mee xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Jongens zijn niks waard(joehoe)
    IK MAG MISSCHIEN NAAR EEN 1D CONCERT IN ENGELAND*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    Jongens zijn niks waard(joehoe)
    IK MAG MISSCHIEN NAAR EEN 1D CONCERT IN ENGELAND*O*


    eig. wel ik zou hoogstwaarschijnlijk niet mee leven als het niet om hem ging!
    Ze stinken alleen in klusjes en wij kunnen multi-een

    Oehhhh then you can kiss Liam for me
    :X


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Neela schreef:
    (...)

    eig. wel ik zou hoogstwaarschijnlijk niet mee leven als het niet om hem ging!
    Ze stinken alleen in klusjes en wij kunnen multi-een

    Oehhhh then you can kiss Liam for me
    :X

    Ik moet het eerst nog met Pappa overleggen mama zag me gister de hele tijd huilen en nu heeft ze medelijden, IK MOET HUN ONTMOETEN niet alleen horen zingen, ik kus ze allemaal wel (wbw)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Abernathy schreef:
    (...)
    Ik moet het eerst nog met Pappa overleggen mama zag me gister de hele tijd huilen en nu heeft ze medelijden, IK MOET HUN ONTMOETEN niet alleen horen zingen, ik kus ze allemaal wel (wbw)


    Hihi then you can kiss liam twice and you can give louis a big fat hug from me (dance)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.