• Ik heb zoals bijna elke dag wel ruzie met mijn vader over wat ik mag en niet mag, en dat ik bijna elk weekend wel naar mijn stiefmoeder en stiefzus moet omdat dat 'gezellig' is, terwijl mijn band met hun echt bagger is. Dus ik dacht: Yes, dit weekend ga ik eindelijk eens lui thuis zitten, vrienden uitnodigen, even gezellig film kijken en de hele dag lui doen! maar nee, we gaan zondag naar de zwarte markt in beverwijk, met de hele 'familie', en dat terwijl ik ook nog dingen voor school moet doen en HELEMAAL geen zin heb, ik dacht eindelijk eens een vrienden/lui weekendje te hebben, alleen zondag avond even huiswerk maken. Dus ik zeg zo: Ik wil niet mee naar beverwijk, we zijn de laatste 3 weken elk weekend al bij 'stiefmoeder&stiefzus' geweest. Dus hij zegt: 'Nee je gaat gewoon mee.' dus ik leg uit dat ik even een weekend voor mezelf wil, en zaterdag avond uit wil gaan ofzo, en zondag dus uitslapen en huiswerk maken weet ik het. Dus hij flipt helemaal en geeft me een klap voor m'n hoofd (ben ik wel gewend ondertussen, geen probleem meer) en zegt: 'Je luistert nu naar wat ik zeg je gaat godverdomme gewoon mee en luistert anders stuur ik je wel lekker naar een instituut en mag je daar blijven ook!' en toen sloeg hij de deur dicht en ging hij boos wegstampen.

    Gosh ik weet echt niet wat ik hier mee moet, ik kan best naar m'n moeder maar dan word het erger.. maar ik wil absoluut niet mee omdat ik nu wel lang genoeg daar ben geweest en ook ontspanning nodig heb.. Ik wil hulp zoeken voor mijn vader, hij is echt zo van: Ik ben de baas en als iemand niet luistert krijgt die een klap.

    Goh dit lucht op.

    Iemand suggesties/tips weet ik het?


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Wow, hoezo slaat je vader je?

    Ik heb alleen geen tips, dus daar heb je niets aan ;3

    slaat je vader je?
    dat is niet echt normaal>.<


    You can't not look cool with a crossbow.

    Translate schreef:
    Wow, hoezo slaat je vader je?

    Ik heb alleen geen tips, dus daar heb je niets aan ;3

    Ik denk dat het door dat hele macht gebeuren komt, als hij niet krijgt wat hij wilt kan hij het niet oplossen met woorden dus gaat hij slaan.

    & okay : )


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Bel de kindertelefoon!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik leef met je mee, seriously.
    Go talk with your dad, en praat het uit. Vertel hem dat je het niet fijn vind dat hij slaat en dat jij van hem steeds naar je stiefmoeder moet. En als hij flipt, en je weer slaat, moet je gewoon voor een paar weken/maanden bij je moeder blijven . Daardoor word het heus niet erger, ik hoop het tenminste. Daarna kan je iets leuks doen met je vader, als hij weer normaal doet. En laat hem niet winnen. Je gaat gvd mee, of naar een instituut? Nou, dan ga je maar naar een instituut. Hij laat je echt niet daarheen gaan hoor. En anders, moet je de kindertelefoon bellen . Je kan me altijd PB'en, ik ben je persoonlijke pyschiater ! Nummer 0685046332 . Oki, laatmaar haha. Maar je kan me wel pb'en(:

    armanii schreef:
    Ik leef met je mee, seriously.
    Go talk with your dad, en praat het uit. Vertel hem dat je het niet fijn vind dat hij slaat en dat jij van hem steeds naar je stiefmoeder moet. En als hij flipt, en je weer slaat, moet je gewoon voor een paar weken/maanden bij je moeder blijven . Daardoor word het heus niet erger, ik hoop het tenminste. Daarna kan je iets leuks doen met je vader, als hij weer normaal doet. En laat hem niet winnen. Je gaat gvd mee, of naar een instituut? Nou, dan ga je maar naar een instituut. Hij laat je echt niet daarheen gaan hoor. En anders, moet je de kindertelefoon bellen . Je kan me altijd PB'en, ik ben je persoonlijke pyschiater ! Nummer 0685046332 . Oki, laatmaar haha. Maar je kan me wel pb'en(:

    Hmm dat is waar, ik ga vanmiddag naar m'n moeder, maar de kans is groot dat hij me daar vandaan komt halen (eerder slepen) en dat ik dan nog mee moet. En ik ga de kindertelefoon niet bellen.. ben trouwens niet een kind meer.. maar dan mag je nog wel bellen toch? haha. Bedankt voor je commentaar etc. <3 ik zal je pb'en als er iets is ofzo, thank you. :'d


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ontsnappen via het raam? Bas bellen en ervoor zorgen dat hij je redt en dat jullie vervolgens nog lang en gelukkig leven?
    Je familie vermoorden met een roestig oud broodmes?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ontsnappen via het raam? Bas bellen en ervoor zorgen dat hij je redt en dat jullie vervolgens nog lang en gelukkig leven?
    Je familie vermoorden met een roestig oud broodmes?

    Oh jaa! oelala <3
    Bas staat voor m'n raam met een roos in z'n bek, op 1 knie.. met een gitaar.. :'3 - I wish -


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Oh jaa! oelala <3
    Bas staat voor m'n raam met een roos in z'n bek, op 1 knie.. met een gitaar.. :'3 - I wish -


    Adopteer mij er gewoon bij, als jullie op jullie landgoed gaan wonen X']


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Adopteer mij er gewoon bij, als jullie op jullie landgoed gaan wonen X']

    Zal ik doen. trio!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Baskuh schreef:
    (...)
    Zal ik doen. trio!


    Hahahaha -plat-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!