Ik heb zoals bijna elke dag wel ruzie met mijn vader over wat ik mag en niet mag, en dat ik bijna elk weekend wel naar mijn stiefmoeder en stiefzus moet omdat dat 'gezellig' is, terwijl mijn band met hun echt bagger is. Dus ik dacht: Yes, dit weekend ga ik eindelijk eens lui thuis zitten, vrienden uitnodigen, even gezellig film kijken en de hele dag lui doen! maar nee, we gaan zondag naar de zwarte markt in beverwijk, met de hele 'familie', en dat terwijl ik ook nog dingen voor school moet doen en HELEMAAL geen zin heb, ik dacht eindelijk eens een vrienden/lui weekendje te hebben, alleen zondag avond even huiswerk maken. Dus ik zeg zo: Ik wil niet mee naar beverwijk, we zijn de laatste 3 weken elk weekend al bij 'stiefmoeder&stiefzus' geweest. Dus hij zegt: 'Nee je gaat gewoon mee.' dus ik leg uit dat ik even een weekend voor mezelf wil, en zaterdag avond uit wil gaan ofzo, en zondag dus uitslapen en huiswerk maken weet ik het. Dus hij flipt helemaal en geeft me een klap voor m'n hoofd (ben ik wel gewend ondertussen, geen probleem meer) en zegt: 'Je luistert nu naar wat ik zeg je gaat godverdomme gewoon mee en luistert anders stuur ik je wel lekker naar een instituut en mag je daar blijven ook!' en toen sloeg hij de deur dicht en ging hij boos wegstampen.
Gosh ik weet echt niet wat ik hier mee moet, ik kan best naar m'n moeder maar dan word het erger.. maar ik wil absoluut niet mee omdat ik nu wel lang genoeg daar ben geweest en ook ontspanning nodig heb.. Ik wil hulp zoeken voor mijn vader, hij is echt zo van: Ik ben de baas en als iemand niet luistert krijgt die een klap.
Goh dit lucht op.
Iemand suggesties/tips weet ik het?
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”