• Heeeey xxx
    Ik had een vraagje.. Jullie kennen misschien wel een aantal amerikaanse tijdschriften zoals teen vogue USA of GQ weten jullie misschien of ik ze ook gewoon ergens kan halen in Nederland?. Of kan je ze alleen via internet bestellen (Dat doe ik nu maar sommige zijn al duur en er komt dan nog eens verzendkosten bij..)

    Thnkuuxxx


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Seventeen, die lees ik wel eens. Verder lees ik Engelse bladen zoals Sugar (die is gestopt dacht ik), Bliss, Shout en nog iets... WE<3POP heette het geloof ik. Wel duur, maar ik ben zo'n 1-2-3 keer per jaar in Engeland dus ja.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Niet dat ik weet.

    De Cosmopolitian -zo heet dat geloof ik- in het Engels kan je bij de AKO halen.


    Your make-up is terrible

    Eh. Kerrang! bestelde ik via internet. Nouja. Ik heb er een abonnement op voor 150 eu per jaar omdat ik in 't buitenland zit. e__e


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Assassin schreef:
    De Cosmopolitian -zo heet dat geloof ik- in het Engels kan je bij de AKO halen.


    Ow Okee dan ga ik daar eens even kijken hihi ik ben echt verslaafd aan magazines xd


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Teen Vogue, Amerikaanse Glamour, J-14.
    NME, Top of the Pops (maar die zijn Engels)
    En sommige kun je wel in aardig veel winkels halen, maar ze zijn er (bijna) altijd wel in de ABC

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 18:29 ]


    As travars

    Colibre schreef:
    Eh. Kerrang! bestelde ik via internet. Nouja. Ik heb er een abonnement op voor 150 eu per jaar omdat ik in 't buitenland zit. e__e


    Wow dat is veel:O


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    (...)

    Wow dat is veel:O

    Alles voor mijn heilige bijbel, de Kerrang! _O_


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik lees altijd de Britse Cosmopolitan. Kun je gewoon bij de boekhandel halen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Colibre schreef:
    (...)
    Alles voor mijn heilige bijbel, de Kerrang! _O_


    Hvl kost zo'n blad per stuk


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    (...)

    Hvl kost zo'n blad per stuk

    ALS ik ze in Nederland zie zo'n 8, 9 euro. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    ALS ik ze in Nederland zie zo'n 8, 9 euro. (no_chears)


    owh dacht ik al vandaar zo veel voor een abbonoment..


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    (...)

    owh dacht ik al vandaar zo veel voor een abbonoment..

    Ja, 't is natuurlijk een heel bekend magazine, net als Rock Sound, daar betaal ik ook 8,90 voor, mocht ik het hier op het station kopen. Maar Kerrang! is meer heavy metal, en Rock Sound gaat een beetje richting de emo's, vandaar dat ik het alleen koop als er bepaalde artiesten in staan, I mean, de Kerrang staat altijd vol met heerlijke columns. :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    (...)
    Ja, 't is natuurlijk een heel bekend magazine, net als Rock Sound, daar betaal ik ook 8,90 voor, mocht ik het hier op het station kopen. Maar Kerrang! is meer heavy metal, en Rock Sound gaat een beetje richting de emo's, vandaar dat ik het alleen koop als er bepaalde artiesten in staan, I mean, de Kerrang staat altijd vol met heerlijke columns. :9~


    Haha als ik hem een keer zie staan zal ik erin kijken wie weet raak ik ook geobsideerd(A)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    xBlackxAngel schreef:
    (...)

    Haha als ik hem een keer zie staan zal ik erin kijken wie weet raak ik ook geobsideerd(A)

    Als je van de rock en heavy metal bent; hou altijd 8,90 apart in je portemonnee! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)