[ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 20:35 ]
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
Narry schreef: (...) Ja indd, maar dat maakt het misschien weer wat minder leuk Ach beter dan helemaal niet gaan...
i'm broken, do you hear me.
ChelseaPayne schreef: (...) jaa inderdaad maar dan kunnen die twee hun gang gaan en wij ook, maar dat we dan niet alleen daar in engeland zijn, snap je xd
IEH!!! Ik ben zo facking zenuwachtig voor morgen
ChelseaPayne schreef: (...) Jaa dat is volgens mij bij mij ook nog wel, maar dan zoude we zo een ouder of twee moete mee krijgen zodat er ook wat verantwoordelijkheid in zit
Some things are changing too much.
xJoellaMalik schreef: (...) Misschien krijg ik mijn moeder dan wel mee (:
WOW. 1 boterham naar binnen gekregen..
ik ben zo blij voor een vriendin van me ze heeft mee gedaan aan een wedstrijd om met Britney Spears OP HET PODIUM te dansen en gewonnen waarschijnlijk ik had met haar een mailtje moete sturen zij heeft echt bij alles geluk
What's so bad about being different?
Nouis schreef: (...) Mijn ma zou denk ook wel mee willen(:
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Wrm zijn ouders zo lastig? x'D
Echt ik ben zo bang dat morgen mijn crush weet dat ik hem leuk vind I'm scared
hotlikenialler amy ♔ by In1DsHeart On Friday 7th October, 6:30- Radio 1. One Direction's new single will be played. It's apparently a ballad. Dat is bij ons toch 7.30? wat was die link van radio 1 ookalweer?;o
It's like I'm finally awake - One Direction.
ChelseaPayne schreef: (...) Dat zou echt geweldig zijn, oh ik wilecht naar engeland voor een cconcert
Narry schreef: Echt ik ben zo bang dat morgen mijn crush weet dat ik hem leuk vind I'm scared