• Ik keek net voor mijn profielwerkstuk een documentaire over schoonheidsidealen en plastische chirurgie. Zag je zo'n meisje van 15, dat met haar moeder naar een chirurg was geweest, omdat zogenaamd haar kut niet goed genoeg was. Die moeder zat haar een beetje te pushen om zo'n ingreep te laten doen, en ze werd geïnterviewd. Uiteindelijk wilde ze stoppen met het interview., en vroeg die interviewer waarom ze er dan mee begonnen was. Bleek het te zijn omdat die chirurg haar 2000 euro korting had beloofd. What the hell?!

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:54 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    De zoon van Kourtney Kardashian is bijna 2, en die heeft ookal plastische chirurgie ondergaan. Echt niet normaal?


    Me and my pony are one (:

    Dolynitus schreef:
    De zoon van Kourtney Kardashian is bijna 2, en die heeft ookal plastische chirurgie ondergaan. Echt niet normaal?

    De Kardashians die zijn een apart volk. Stelletje domme hoeren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dolynitus schreef:
    De zoon van Kourtney Kardashian is bijna 2, en die heeft ookal plastische chirurgie ondergaan. Echt niet normaal?


    En wat heeft die dan laten doen?

    DancingDead schreef:
    waarom zou je plastische chirurgie toepassen op een.. vagina?! --'


    De kleine (of grote, weet niet meer) schaamlippen van sommige vrouwen zijn zo groot dta je ze ziet hangen ofzo :'D Ooit geleerd ibj biologie, lol, dus daarom laten ze het aanpassen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C18 schreef:
    (...)
    Kan makkelijk, bijv. met uitstekende binnenste schaamlippen. Er rust hier een taboe op, maar ik kan me goed voorstellen als je die wil laten inkorten omdat het er anders onderuit hangt.


    Dat was dus wat ik net probeerde te zeggen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    De kleine (of grote, weet niet meer) schaamlippen van sommige vrouwen zijn zo groot dta je ze ziet hangen ofzo :'D Ooit geleerd ibj biologie, lol, dus daarom laten ze het aanpassen.

    Het kan ook in de weg hangen of gaan irriteren. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Waarom zo je niet blij zijn met wat je hebt? Ik bedoel, ik snap vrouwen die een borstvergroting doen ook niet. Tenzij ze cup a hebben dan begrijp ik het wel. Maar waarom zo je plastische chirurgie toepassen op je vagina?! Ik bedoel daar hoor je toch trots op te zijn? En dat van die ideale vagina is de grootste onzin ooit, vind ik


    Physics is awesome