• Hej
    ik ben heel verlegen en dat moeten jullie mss best weten voor ik mijn hele verhaal doe. Ik heb weinig zelfvertrouwen en steek altijd de schuld op mezelf.
    Nu dus het verhaal gaat als volgt ik ken een jongen en hij is heel aardig. Hij heeft mijn nr gevraagd en nu sms we al een paar dagen, wat op zich mss wel normaal is, en het kan allemaal vriendschappelijk zijn.
    Hij was altijd heel lief en ik of hij stuurde elke ochtend goedemorgen. Ik stuurde het vandaag en hij heeft nog steeds niet geantwoord xD nu hij heeft het ook nog niet gelezen. Dus ik vraag me af heeft hij het bericht gewoon meteen verwijderd en vind hij het vervelend dat ik hem stuur? Of heeft hij gewoon het bericht weggedrukt en interesseert het hem allemaal niet meer?
    Help!

    PROBLEEM OPGELOST XD

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 17:29 ]

    ...

    Dude, hij heeft niks teruggestuurd op je goedmorgen. Dat is niet bepaald een ramp...


    quidquid excusatio prandium pro

    Jongens willen ruimte (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RainbowDash schreef:
    ...

    Dude, hij heeft niks teruggestuurd op je goedmorgen. Dat is niet bepaald een ramp...

    Maar normaal doet hij dat wel, want ik vroeg of hij goed geslape had en ook moest hij nog iets regele voor mij en daar heb ik ook nog neits van ghoord

    Volgende die zich zorgen maakt om niks. Laat ik je een ding vertellen, niet iedereen stuurt meteen iets terug. Zeker jongens niet. Geef hem wat tijd.
    Dat je niet meteen antwoord krijgt beteken niet dat hij je niet mag maar dat hij even geen tijd heef.
    Iedereen relax toch een keer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Volgende die zich zorgen maakt om niks. Laat ik je een ding vertellen, niet iedereen stuurt meteen iets terug. Zeker jongens niet. Geef hem wat tijd.
    Dat je niet meteen antwoord krijgt beteken niet dat hij je niet mag maar dat hij even geen tijd heef.
    Iedereen relax toch een keer.

    Sorry maar op dit gebied ben ik heel onzeker en panikeer ik de hele tijd.

    RainbowDash schreef:
    ...

    Dude, hij heeft niks teruggestuurd op je goedmorgen. Dat is niet bepaald een ramp...


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Problem solved

    Misschien is zijn mobiel uitgevallen en had hij geen oplader of iets dergelijks


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    THEHOTPARK schreef:
    Misschien is zijn mobiel uitgevallen en had hij geen oplader of iets dergelijks

    zijn mobieltje was plat xd

    vezz schreef:
    (...)
    zijn mobieltje was plat xd


    zie je wel
    niks om je zorgen over te maken :'D