• Ja, echt wel.
    Ik had dus te horen gekregen dat we vrijdag zes verkorte lessen zouden hebben.
    En ik heb vrijdag tijdens een tussenuur een gesprek met mijn mentor. En dat is op tijd. Dus niet aan het begin van het tussenuur, maar ergens halverwege.
    Maar goed.
    Ik was dat dus vandaag tijdens het eerste uur gaan zeggen tegen mijn mentor, dat we verkorte lessen hadden.
    Hij had dat dus helemaal aangepast.
    Kom ik er het tweede uur achter dat we ipv acht normale lessen of zes verkorte lessen, zes gewone lessen hebben. Dus kloppen de tijden weer.
    En het ergste is dus, mijn mentor heeft net naar iedereen een mail gestuurd dat het is verzet.

    -Faal-Voelt zich genaaid-

    What to do?
    Zou ik erg stom overkomen als ik terug naar hem toe ga morgen (We hebben hem dan in de les) en zeg dat het wél klopt?


    Oh, en het stond eerst dus op de site volgens mijn moeder en nu zie ik het niet meer.
    -Ik kom, geloof ik, heel erg falend over. Of niet? ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scholen zijn altijd raar..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    THEHOTPARK schreef:
    Scholen zijn altijd raar..


    Weet ik!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom zou de school eerst zeggen dat er verkorte lessen zijn en nu niet meer O.o
    Maar ik zou het wel zeggen, anders weet niet iedereen dat het toch anders is.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    je faalt niet.. school is afentoe gewoon moeilijk


    Ligt and Darkness are both very different..

    Typisch iets voor een school en het is niet jouw schuld want de school heeft jou verkeerde informatie gegeven dus als ik jou was zou ik gewoon zeggen dat ze het nu weer hebben veranderd


    Physics is awesome

    Laat je moeder bellen. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Raar dat je mentor niet op de hoogte is van dat soort wijzigingen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    AppleFritter schreef:
    Raar dat je mentor niet op de hoogte is van dat soort wijzigingen.

    Precies, en leg het even uit dat de school dat zo verteld had.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ahh bah, dat is echt lullig. Maar ik zou het wel zeggen. Zulke dingen kunnen nou eenmaal gewoon gebeuren.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.