• Deze jongens zijn het nu dus helemaal op mijn school.
    En ik vind ze dus verschrikkelijk. Vanwege het feit dat alle jongens op mijn school die gasten nadoen. Als ze je leuk vinden roepen ze je 'Ik doe het met je' na.

    En als ze je vervolgens afwijst ben je een 'Kankerslet'.


    Gelukkig tot nu toe geen last van gehad maar mijn vriendinnen wel en het begint irritant te worden.

    Iemand net zulke jongens op school? of jongens die denken dat ze stoer zijn door zonder respect met meiden om te gaan?

    Wij hebben echt veel jongens die dat doen, ik negeer ze gwn kut jochies


    I love you Irem

    ahum, bij ons op school zitten er niet van zulke kinderachtige jongens. Maar goed niet bot bedoeld maar als er altijd een topic wordt geopend met iets in deze soort komt het altijd van jou, dan vraag ik me toch af of het niet je fantasie is dat naar je bol stijgt(cat)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    ahum, bij ons op school zitten er niet van zulke kinderachtige jongens. Maar goed niet bot bedoeld maar als er altijd een topic wordt geopend met iets in deze soort komt het altijd van jou, dan vraag ik me toch af of het niet je fantasie is dat naar je bol stijgt(cat)


    Like the...

    Nu heb ik heel erg medelijden met mezelf dat ik hiervoor Nirvana op pauze heb gezet.

    Wauw. Dat is in ieder geval een foute manier van aandacht naar jezelf trekken. En. en. iewl.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Hale schreef:
    (...)

    Like the...

    je hoeft je nu niet aangevallen te voelen or something, maar ik vroeg het me gewoon af..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik irriteer me altijd mateloos aan zulke gasten ;x


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    C18 schreef:



    Indeed!

    Maar dit is nou reputatieverlagend voor andere jongens -_-"


    Ligt and Darkness are both very different..

    i couldn't care less


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    het feit dat er iemand naar die muziek luistert doet me al walgen.

    maar voor de rest... zero sympathy


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Interessant, vertel verder. (wbw)
    I really don't care, at all.
    Word een beetje ziek van al die topics over de jongeren in jouw buurt, ik weet ondertussen wel hoe ze zijn- onrespectvol.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik schaam me er nu gewoon voor dat ik een jongen ben


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil geen jongen meer zijn.


    We're all mad here.



    Ik dacht dat jij fan was van dit Hale?

    OT: Laat die mensen maar eens kanker krijgen. Zien wie er dan een "kanker slet" is.

    @ DarkSavior:


    Nou, zo lang je het niet doet is er toch niks aan de hand?

    @ Georgeee

    Ik kan je altijd nog castreren? Nee, dat was een grapje. Ik snap dat je je voor die jongens schaamt, maar jij lijkt me NIET zo iemand die zoiets zou doen, toch??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wat ben ik blij dat ik op het mbo zit :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    C18 schreef:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."