• Zo mooi als de ochtend gisteren was, zo verneukt is deze. Eerst slaap ik wel lekker maar voor mijn gevoel veeeeels te kort. Daar word ik dus al chagerijnig van. Dan kom ik beneden en is iedereen vet vrolijk aan het doen, ik word nog chagerijniger. Na een tijdje gaat mijn moeder ook nog zeuren dat ik niet elk weekend naar Nikki kan gaan en Nikki niet elk weekend bij mij kan zijn. Ze is bang dat ik school daardoor links laat liggen. Zeikwijf, ik heb bij de laatste 2 toesten een 9,5 en een 10 gehaald. Dan werk ik toch keihard voor school of niet? Aaargh, soms kan ik haar nek wel omdraaien.
    Dus nu is mijn morgen compleet verneukt en ben ik zwaar chagerijnig. Yeaaaaaaaaah

    Hebben jullie ook zo'n mooie morgen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook heel erg chagerijnig :| Omdat ik te kort heb geslapen. Iedereen doet beneden ook heel vrolijk enzo.... :O

    [ bericht aangepast op 27 sep 2011 - 8:32 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Zecora schreef:
    Ik ben ook heel erg chagerijnig :| Omdat ik te kort heb geslapen. Iedereen doet beneden ook heel vrolijk enzo.... :O

    Vreselijk is dat he. Als je toch echt OVERDUIDELIJK chagerijnig bent en iedereen vrolijk tegen je aan gaat praten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vreselijk is dat he. Als je toch echt OVERDUIDELIJK chagerijnig bent en iedereen vrolijk tegen je aan gaat praten.

    Ja idd dan denk ik van ''Laat me met rust, grrr!'' ¬¬


    It's going to be difficult, but not impossible.

    yep inderdaad ik slaap 6 dagen in de week te weinig en dat kan zo zijn gevolgen hebben in de ochtend xd maar mijn ouders af en toe sochtends zelfs dan kunnen ze zeuren >.>


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Sja... het leven is hard. Maar je kan dan beter dat gewoon zeggen van je cijfers en dat je het wel goed doet, en dat ze pas moeten zeuren als het veel minder wordt.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Sja... het leven is hard. Maar je kan dan beter dat gewoon zeggen van je cijfers en dat je het wel goed doet, en dat ze pas moeten zeuren als het veel minder wordt.

    Dat slinger ik haar elke keer naar haar hoofd en dan komt de oh zo beroemde: Je bent nog geen 18 en tot je 21ste ben ik financieel verantwoordelijk voor je.
    In andere woorden: Jij luistert naar wat ik zeg en als je het daarmee niet eens bent heb je gewoon fucking hard pech.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zo tijd voor Slipknot.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat slinger ik haar elke keer naar haar hoofd en dan komt de oh zo beroemde: Je bent nog geen 18 en tot je 21ste ben ik financieel verantwoordelijk voor je.
    In andere woorden: Jij luistert naar wat ik zeg en als je het daarmee niet eens bent heb je gewoon fucking hard pech.


    x), maar anderzijds moet je wel nagaan dat elke weekend treffen ook te duur is en alles, niet om te zeiken, maar dat is op een gegeven moment niet meer uit te houden. En btw je hebt dan geluk met je opleiding :'D Want ik kan me zoiets echt niet veroorloven eigenlijk voor echt zo'n weekendje.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    x), maar anderzijds moet je wel nagaan dat elke weekend treffen ook te duur is en alles, niet om te zeiken, maar dat is op een gegeven moment niet meer uit te houden. En btw je hebt dan geluk met je opleiding :'D Want ik kan me zoiets echt niet veroorloven eigenlijk voor echt zo'n weekendje.

    -danst rond met zijn OV- 1 oktober, dan hoef ik me niet meer druk te maken om het geld (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    -danst rond met zijn OV- 1 oktober, dan hoef ik me niet meer druk te maken om het geld (joehoe)


    OCHJA! Ik ook! Maar in t weekend is dan nog wel alsnog 40%, maar altijd beter haha. Moet je gewoon op de vrijdag gaan haha.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Awh koala toch, zeg dat je 's weekends naar mij gaat en dan ga je stiekem naar Nikki :'D

    En ik ben niet echt chagrijnig ofzo, maar ik ben dus ziek en dat vind ik ook niet leuk :')


    -

    Genius schreef:
    Awh koala toch, zeg dat je 's weekends naar mij gaat en dan ga je stiekem naar Nikki :'D

    En ik ben niet echt chagrijnig ofzo, maar ik ben dus ziek en dat vind ik ook niet leuk :')


    hoezo zou hij dan wel naar jou mogen? x)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    OCHJA! Ik ook! Maar in t weekend is dan nog wel alsnog 40%, maar altijd beter haha. Moet je gewoon op de vrijdag gaan haha.

    Vrijdag weg en maandag's in de ochtend terug. Klaaar


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    Awh koala toch, zeg dat je 's weekends naar mij gaat en dan ga je stiekem naar Nikki :'D

    En ik ben niet echt chagrijnig ofzo, maar ik ben dus ziek en dat vind ik ook niet leuk :')

    Naaawh lief hoor van je -knuffelt-
    En veel beterschap!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vrijdag weg en maandag's in de ochtend terug. Klaaar


    kom je dan wel op tijd terug voor school? x)


    Ligt and Darkness are both very different..