Zooow... hellow Quiterians, lange tijd niet gesproken! Al begon de eerste minuten al lekker goed met lekker zeurende popjes die je zo makkelijk af kan maken ^^
Maar goed.. Ik denk dat velen me nog wel kennen? Gezien jongens toch wel makkelijk onthouden worden, en onze profielen graag bezocht worden door kleine meisjes van 10 o.a. Vind je gek dat pedofilie zo bevordert wordt? ;p Maar ik ben dus een tijdje er weer tussenuit geweest door drukte, maar ga toch weer proberen om afentoe es wat mee te kletsen en soms *waarschijnlijk tot leedwezen van de mods* meekibbelen ^^
Nog even kort voorstellen.. Ik ben dus Sander, en binnenkort 18, dus dan hoor ik bij de senioren ^^ En de drukte waarmee ik tegenwoordig behoorlijk wat te kampen heb is mijn studie fysiotherapie waarmee ik net begonnen ben Is namelijk behoorlijk pittig
Nou, meisjes die willen kibbelen, stuur maar een pb, Want doe troep weg en houd de forum schoon! ;p Als iemand wat wilt weten, stuur gewoon een reply En verder mag je gebruik maken van je eigen zelfstandigheid om een actie uit te voeren ;p
Ligt and Darkness are both very different..