• Hoihoi allemaal!

    Ben al tijdje actief op dit forum, verhaaltjes lezen enzo. Maar wil nu eigenlijk zelf ook wel een verhaal schrijven. Ik wil het graag over feestjes/festivals hebben, dat een meisje daar voor het eerst drugs probeert omdat ze naief is en het graag wilt proberen.

    Ik weet alleen niet hoeveel animo er is naar zo'n soort verhaal. Want ik zie hier heel veel standaard verhalen ofer Justin Bieber, en Harry Potter enzo.

    Dusss, jullie mening. Zijn jullie nieuwsgierig naar zoiets?

    (ps: geen negatieve reacties svp en ook niet zovan drugs is slecht dit dat. Dat weet ik zelf ook wel maar er zijn super veel dingen die slecht voor je zijn) ;p

    Ik zou er dan wel op letten dat je anderen niet aanspoort om het zelf te doen.

    Voor de rest; Justin Bieber, Harry Potter, One Direction zijn gewoon populiar op dit moment. Zelf schrijf ik een Bieber verhaal en heb daar toch wel veel abo's op. Maar goed, je moet het zelf weten. Als het jou niet aanstaat om een fanfic te schrijven, hoef je het niet te doen. Zou je toch wel veel lezers willen, kun je beter over Bieber, Potter, of 1D schrijven.

    OMY, dit is een lange reactie.


    (ps: geen negatieve reacties svp)


    Dus met andere woorden, je wilt gewoon dat we ja zeggen?
    ikzelf lees nooit zoiets, maar dat zou ik niet mogen zeggen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    (...)

    Dus met andere woorden, je wilt gewoon dat we ja zeggen?
    ikzelf lees nooit zoiets, maar dat zou ik niet mogen zeggen?


    Ze bedoeld denk ik dat ze liever niet wil dat anderen op haar katten, en heeft er waarschijnlijk niet bij stil gestaan dat ze eigenlijk gezegd heeft dat niemand zijn mening mocht uiten als het negatief was. (:

    persoonlijk lees ik geen verhalen over drugs maar ik denk wel dat je als je goed schrijft een best groot aantal lezers kan hebben.


    Ex astris, sciencia

    Haha, nee ik wil sowieso niemand aansporen! Dat is echt niet de bedoeling.
    Maar omdat er hier allemaal pubers zijn, veel mensen die nieuwsgierig zijn. Wil ik toch de negatieve kanten ook laten zien. Maar sommige zijn ook heel curious naar drugs, en ik denk van. Als ik er wat over schrijf dan zien ze hoe het is en is het misschien anders ofzo..

    Maddog schreef:
    Haha, nee ik wil sowieso niemand aansporen! Dat is echt niet de bedoeling.
    Maar omdat er hier allemaal pubers zijn, veel mensen die nieuwsgierig zijn. Wil ik toch de negatieve kanten ook laten zien. Maar sommige zijn ook heel curious naar drugs, en ik denk van. Als ik er wat over schrijf dan zien ze hoe het is en is het misschien anders ofzo..

    Zo werkt het meestal niet, uiteindelijk zullen sommigen toch Drugs uitproberen, of ze jouw verhaal hebben gelezen of niet.


    Ex astris, sciencia

    Patronum schreef:
    (...)

    Dus met andere woorden, je wilt gewoon dat we ja zeggen?
    ikzelf lees nooit zoiets, maar dat zou ik niet mogen zeggen?


    Haha nee tuurlijk wil ik niet alleen maar ja horen. Als het je niet aanstaat mag je dat gewoon zeggen ofcourse. Nederland is een vrij land, maar ik bedoel meer van

    OMG DRUGS DIT SLECHT BLABLA SNELLER DOOD OMG OMG OMG WTF. WAAROM ZOU JE DAAR EEN VERHAAL OVER WILLEN SCRHIJVEN.

    Meer zulke spastische reacties dus haha. Maar ik ga er gewoon aan beginnen. Maak een klein samenvattinkje wat je van het verhaal kan verwachten. En dan zien jullie maar of jullie het lezen haha.:Y)

    Bronte schreef:
    (...)
    Zo werkt het meestal niet, uiteindelijk zullen sommigen toch Drugs uitproberen, of ze jouw verhaal hebben gelezen of niet.


    Klopt, maar ik heb ze niet aangespoort. En dan is het altijd nog hun uiteindelijke beslissing. Je kan altijd nee zeggen tegen dingen. Het blijft een eigen keuze. Toch imo?

    Ik zou het lezen, maar het hangt af van de manier waarop het is geschreven, ik lees enkel verhalen met fatsoenlijke zinnen en zo min mogelijke schrijffouten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou het wel lezen als het ook echt een verhaallijn heeft en dus uit meer bestaat dan alleen een meisje dat drugs gaat uit proberen. En als je nog personage's nodig heb, dan mag je mij altijd vragen:$


    Physics is awesome

    IMSWAG schreef:
    Ik zou er dan wel op letten dat je anderen niet aanspoort om het zelf te doen.

    Voor de rest; Justin Bieber, Harry Potter, One Direction zijn gewoon populiar op dit moment. Zelf schrijf ik een Bieber verhaal en heb daar toch wel veel abo's op. Maar goed, je moet het zelf weten. Als het jou niet aanstaat om een fanfic te schrijven, hoef je het niet te doen. Zou je toch wel veel lezers willen, kun je beter over Bieber, Potter, of 1D schrijven.

    OMY, dit is een lange reactie.


    Dat is echt niet waar. Ikzelf lees totaal geen fanficties en het schrijven gaat bovenal niet om het aantal lezers dat je krijgt en dat je dus maar naar hun mening moet schrijven.
    Ik heb een hoop abo's en bladwijzers op verhalen die geen fanfictie zijn en het ontzettend goed doen.

    Je moet gewoon schrijven wat jij leuk vind. Het gaat immers om jou en niet om de lezers, want die komen vanzelf wel.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bedankt voor de reacties. Ik heb net wat gegeten en ga nu beginnen. Ik kan alleen geen titel bedenken haha. Ik vind namen ook heel moeilijk, dus als iemand nog wat leuke meisjes namen en jongens namen heeft :3 Ze zijn altijd welkom <3

    Ik lees niet zo veel, maar ik denk dat sommige mensen One Direction, Bieber, Harry Potter, The Hungergames, Tokio Hotel enz wel zat zijn (: ik zou het gewoon proberen!


    Destroy what destroys you.

    Postcards schreef:
    Ik zou het lezen, maar het hangt af van de manier waarop het is geschreven, ik lees enkel verhalen met fatsoenlijke zinnen en zo min mogelijke schrijffouten.

    Zojuist een het verhaal geactiveeerd. Staat alleen nog een samenvattinkje.
    Maar ik ben nu al bezig met wat hoofdstukjes. Morgen activeer ik er een paar.

    AANSCHOUW :

    GO KLIK GOGOGOGO