• Misschien dat jullie nog leuke dingen weten. Mijn broer wordt namelijk zeer binnenkort 18. En ik wil echt iets leuks en blijvends geven. Wat ik waarschijnlijk al ga doen is een karikatuur van hem laten maken. Maar ik wil eigenlijk zelf graag ook nog echt iets mooi voor hem maken. Alleen heb ik heb echt werkelijk geen idee. Jullie misschien suggesties? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een scooter? :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik weet zelf niks, haha. Gisteren werd me zus 19 en heb der gewoon nieuwe pumps van 65 euro gegeven.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zecora schreef:
    Een scooter? :p

    Haha, punt 1: Ik heb maar 100 euro (:
    Punt 2: Hij heeft al een brommer x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Haha, punt 1: Ik heb maar 100 euro (:
    Punt 2: Hij heeft al een brommer x'd.


    Een speelgoed scooter


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Atropos schreef:
    (...)
    Haha, punt 1: Ik heb maar 100 euro (:
    Punt 2: Hij heeft al een brommer x'd.

    Oh koop hem een geurtje?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja, geef me tips, die van mij wordt begin november ook 18 (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Een speelgoed scooter

    Oe, wacht. Wat ik inderdaad wel er nog bij kan doen is een speelgoed-autootje. Aangezien hij sws een aantal rijlessen cadeau krijgt van mijn ouders. En, en, en, ik heb nog meer inspiratie gekregen. Ik ga er voor zorgen dat ik een playboy krijg, en dan ga ik er van die memo's opplakken voor de 'naakte delen' (:.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Oe, wacht. Wat ik inderdaad wel er nog bij kan doen is een speelgoed-autootje. Aangezien hij sws een aantal rijlessen cadeau krijgt van mijn ouders. En, en, en, ik heb nog meer inspiratie gekregen. Ik ga er voor zorgen dat ik een playboy krijg, en dan ga ik er van die memo's opplakken voor de 'naakte delen' (:.


    ik heb voor de naakte delen allemaal 10 centjes geplakt bij een vriend van me!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    (...)
    ik heb voor de naakte delen allemaal 10 centjes geplakt bij een vriend van me!

    Jaa, dat is ook nog een idee! (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    (...)
    Oe, wacht. Wat ik inderdaad wel er nog bij kan doen is een speelgoed-autootje. Aangezien hij sws een aantal rijlessen cadeau krijgt van mijn ouders. En, en, en, ik heb nog meer inspiratie gekregen. Ik ga er voor zorgen dat ik een playboy krijg, en dan ga ik er van die memo's opplakken voor de 'naakte delen' (:.



    haha xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you