• Nouja ik kan het niet goed vinden met mijn klas, kan niet van klas overgeplaatst worden. De mentor heeft geprobeerd met mijn klas te praten. Maar er is niks gebeurt.
    Na lang twijfelen heb ik besloten om naar de school bij mij in het dorp te gaan. Maar nu heb ik het moeilijk.
    Het idee om niet in de sport examen te doen is al kut.
    Maar het idee dat ik sommige vrienden nooit meer zal zien is gewoon verschrikkelijk. Alleen ik zie geen andere opties meer. Want door dat ik me niet op mijn plaats voel in mijn klas gaat mijn school achter uit.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:17 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je bent 13 zie ik, dus als je naar universiteit gaat kies je toch een sportopleiding? :'D Dan heb je nu een vooropleiding waarmee je ook wat kan doen later. En als je klas rot is dan is het vanzelfsprekend dat school gewoon niet meer fijn is, so cheer up, je hebt de juiste keuze gemaakt en gaat het misschien wel beter hebben nu.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Laat je keuze of instelling niet afhangen aan van die idiote mensen die het niet waard zijn om jou te beïnvloeden. Denk voor jezelf.

    LOL, "Het idee om niet in de sport te kunnen afstuderen doet pijn.". Kiddo, je bent 13. :') Je studeert nog nieteens op de middelbare. :')


    ars moriendi

    Meddows schreef:
    LOL, "Het idee om niet in de sport te kunnen afstuderen doet pijn.". Kiddo, je bent 13. :') Je studeert nog nieteens op de middelbare. :')


    Ik bedoel mijn examen mee te halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    (...)

    Ik bedoel mijn examen mee te halen.

    Is dat heel erg voor de opleiding die je wilt doen?
    Dit werkt niet, dat weet je zelf ook. Dan kan je beter in iets minder belangrijk niet doen.
    Kan je niet op de nieuwe school in gym examen doen(wat moet ik me daar trouwens bij voorstellen).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Amyntas schreef:
    Laat je keuze of instelling niet afhangen aan van die idiote mensen die het niet waard zijn om jou te beïnvloeden. Denk voor jezelf.

    + een klas moet altijd wennen, dat gaat ook echt niet binnen een paar weken. Het knapt vanzelf op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het is maar een klas, je gaat naar school voor een opleiding. Tuurlijk hebben je vrienden daar ook veel mee te maken, maar dat gaat om de sfeer. Iedereen heeft wel eens een jaar waar ie in een rot klas zit en bij jou is dit - dit jaar. Je bent 13..., hiervoor moet je niet van school veranderen.

    Storytime schreef:
    (...)
    Is dat heel erg voor de opleiding die je wilt doen?
    Dit werkt niet, dat weet je zelf ook. Dan kan je beter in iets minder belangrijk niet doen.
    Kan je niet op de nieuwe school in gym examen doen(wat moet ik me daar trouwens bij voorstellen).


    Ik zit op een school waar sport hoog staat. Ik kan zo ook vrij krijgen als ik moet trainen Het is geen loods school maar komt dicht in de buurt Alleen de school waar ik nu heen ga, kan dat dus niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    (...)

    Ik zit op een school waar sport hoog staat. Ik kan zo ook vrij krijgen als ik moet trainen Het is geen loods school maar komt dicht in de buurt Alleen de school waar ik nu heen ga, kan dat dus niet.

    Maar als het geen probleem is voor je vervolg is het toch niet erg, alleen jammer.
    Je zegt dat je school er onder leid, dan moet je dat maar laten vallen. Of zo door blijven gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    AppleFritter schreef:
    (...)
    + een klas moet altijd wennen, dat gaat ook echt niet binnen een paar weken. Het knapt vanzelf op.


    Jij kent mijn klas niet. Ik kende de kinderen al voordat hier in kwam.
    Ik pas er niet tussen. Ik heb het geprobeerd maar sommige zitten nu gewoon echt te treiteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hastings schreef:
    Het is maar een klas, je gaat naar school voor een opleiding. Tuurlijk hebben je vrienden daar ook veel mee te maken, maar dat gaat om de sfeer. Iedereen heeft wel eens een jaar waar ie in een rot klas zit en bij jou is dit - dit jaar. Je bent 13..., hiervoor moet je niet van school veranderen.

    Als je het echt goed had gelezen had je gelezen dat mijn school slecht ging door dat ik me niet thuis voelde in de klas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou wat heeft haar leeftijd hier nu weer mee te maken? Ik kan best begrijpen dat ze het erg vind om haar examen van sport niet te halen.
    En girl, laat je hoofd niet meteen hangen. School is nog maar net bezig. Vorig jaar kende ik niemand op een school van 1300 mensen, ik moest er ook aan wennen aan mijn nieuwe klas & nu 'houd' ik als het ware van mijn school. Geef het nog even tijd, het is normaal dat je niet meteen beste vriendjes bent met je klas. En trouwens je hebt andere vrienden op die school? Kan je toch met hen omgaan & in de klas gewoon classmates zijn. Je hoeft er niet echt bevriend mee te worden, maar gewoon een babbeltje in de klas doen onder classmates is ook al goed (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:25 ]

    Sushita schreef:
    (...)
    Als je het echt goed had gelezen had je gelezen dat mijn school slecht ging door dat ik me niet thuis voelde in de klas.

    Héb ik ook gelezen, ja. --' Ik zeg gewoon dat het zo niet hoort en dat je - je er niets hoeft van aan te trekken en je op je school moet concentreren zonder hun.