Stel, God bestaat, en je zou hem één vraag kunnen stellen, welke zou dat dan zijn? Ik zou waarschijnlijk vragen waarom hij in hemelsnaam de mens heeft uitgevonden (:
I somenly swear i'm up to no good
Wat is een truc met 100% slagingskans om een meisje sex met me te laten hebben? ALs ik het kan zeggen zonder gelijk 35 boze mensen te hebben: Kun U mij een pegasus in Equestria maken?
[ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 12:44 ]
quidquid excusatio prandium pro
Waarom geef je het leven van die wendingen? Probeer s.v.p iedereen gelukkig te maken ofzo.
And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.
Of hij zeker weet dat hij geen fouten heeft gemaakt in onze wereld, en of het wel de bedoeling is dat de wereld naar de haaien gaat.
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...
Waarom Hij, als God van al het goede, al het slechte toestaat?
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
Hmm, dat zou ik echt niet weten, eigenlijk. Waarschijnlijk of het leuk is om God te zijn of zoiets.
A king can rule a kingdom, but happiness will rule the
U bent God, maar God moet toch ouders hebben, dus wie zijn je ouders?
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.
Waarom is er geweld in de wereld?, waarom doe je er niks aan?
Where words fail, music speaks
Wanneer zal ik de ware vinden?
No growth of the heart is ever a waste
AriaM schreef: U bent God, maar God moet toch ouders hebben, dus wie zijn je ouders?
RainbowDash schreef: Wat is een truc met 100% slagingskans om een meisje sex met me te laten hebben?
Of ik met hem op de foto mag.
all I want is the taste that your lips allow
Waarom hij me haat.
-
Veela schreef: (...) Serieus, in elk topic dat ik tegenkom heeft jou reacte wel iets met sex te maken, lol. -No offence, het viel me gewoon op.
Waarom hij het hele leven niet wat makkelijker heeft gemaakt.
of ik meer vragen mag stellen dan een, en zo ja dan alles vragen wat er op dat moment in me opkomt,
Do it scared, but do it anyway.