Ik weet niet waar ik dit neer moet zetten dus heb ik het maar in lifestyle gezet.
Echt vandaag moest ik werken (Bij de zeeman) en een goeievrindin van mij werkt daar ook,dus ik kwam haar om zes uur aflossen en zij ging weg.
Nouja de avond verliep vlot het was best rustig voor op de vrijdag en al snel was het sluitings tijd,bij ons is het zo als je kleding hangers hebt liggen bij de kassa moet je die opruimen als je kassa draait.
Dat had zei dus niet gedaan en het waren er zoooo fucking veel al diehangers lagen door elkaar en op kon ik die eerst uit gaan zoekken en bij elkaar binden moest ik nog al die plastic zakjes opruimen toen nog vegen en dweilen en nog is de kassa tellen en alles binnen halen.
Ze had echt alles laten liggen en ik ben om negen uur klaar en ik ging pas 10 uur de deur uit.
En morgen moet ik weer en we hebben nog een hele waslijst aan klusjes te doen,pff ik ben nu echt fucking moe.
respect voor de mensen die mijn zijk verhaal gelezen hebben ik moest het ff kwijt.
En om dit topic nog en klein beetje nuttig te houden wie heeft dit soort dingen ook wel is?
You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.