• Ik wil beginnen met een nieuwe story. Ik heb de inleiding al. Alleen wil ik een paar dingen aan jullie vragen. Weet er iemand een goede titel? En zouden jullie voor mij rollen willen invullen? Uhh.. i know een beetje te veel werk.:$.

    Dit zijn de rollen die ik nodig heb:

    - Pester.
    - Meeloper 1.
    - Meeloper 2.
    - Jongensnaam.
    - Moeder en vader naam.
    - Buurjongen.

    Ik wil de karakter weten, de voor en achternaam en hoe ze er uit zien. De hoofdpersoon doe ik zelf(A). En de pester moet een ja.. een pester achtig uiterlijk hebben.

    Sorry voor als het te veel meoite is.

    Inleiding:

    ‘Geef het terug!’ Schreeuwde ik. Ze keek me aan en lachte. (…) en (…) lachtten mee. ‘Oh, wil je je mooie Harry Potter boek terug?’ Vroeg ze. Ik probeerde het boek uit haar handen te rukken. Maar ik was te slap. Net als altijd. ‘Weet je wat, vreet hem op. Zielig kutwijf.’ Ze gooide het boek naar mijn gezicht en spuugde op mijn schoenen. Daar stond ik dan. Zielig, bespuugd midden op de weg.

    Ik was een beetje anders. Beetje? Alhoewel, veel mensen mochtten mij niet. Maar het boeide me niet. Want ik was wie ik was. Niemand of iets zou mij nog kunnen veranderen. Ik las graag Harry Potter boeken, mijn haren waren geel, ik volg de mode niet echt en kleed me, zoals ze zeggen, een beetje jongensachtig. Of ik vrienden heb? Nee, die heb ik helaas niet. Behalve Sluf, mijn kat. Of ik gepest wordt? Ja, ik wordt gepest. Maar ik ben te slap, te slap om iets terug te zeggen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 22:11 ]


    I will be.

    Rol: Buurjongen
    Volledige naam: John Ersley
    Uiterlijk:


    John heeft groenbruine ogen en kort, blond haar.
    Zijn kleding is niet opvallend, meestal gaat hij gehuld in een spijkerbroek, een shirt en sneakers, die meteen het belangrijkst zijn in zijn outfit. Hij is verslaafd aan sneakers, en heeft een collectie van 19 paar, die groter wordt zodra hij geld genoeg heeft. Hij doet veel aan sport, waardoor hij aardig gespierd is.
    Karakter: John is een rustige jongen, die alleen zichzelf is bij vrienden. Hij is sportief, en zit dan ook in het basketbalteam.
    Hij is daarom ook redelijk populair, maar zijn reputatie kan hem maar weinig schelen.
    Als hij ziet dat Lotte gepest wordt, gaat hij haar meteen helpen. Hierdoor denken veel mensen dat hij verliefd is, maar dat is niet zo.
    Integendeel, hij is gay, maar hij heeft het nog aan niemand verteld, uit angst dat ze hem gaan uitlachen.


    Great minds think alike.