• Dat zinnetje ken ik nu zo langzamerhand wel, van die zinnen,Ik ben er voor je. Maar het is gewoon niet zo, het is net of ze me gebruiken, ik heb al zoveel mensen geholpen, en niet dat dat niet goed voelt maar ik wil ook wel eens dat mensen naar mij luisteren,.. Sommige menzen zijn zo egoistisch...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IK LUISTER NAAR JE LIEFORD Ö
    Love you.!


    -

    Ik luister naar je hoor maar je hebt gelyk sommige mensen zyn egt egoistisch OMG wt een woord x'3


    A. ikmisje.

    Dat is wel zo, maar niet op zo´n manier.x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb daar de laatst tijd ook last van,, 2 dagen geleden nog kwam ik erachter dat een vriendin me gewoon gebruikte omdat ze met een ander ruzie had.
    ik heb haar ook geholpen met heel veel dingen,, alleen mijn zus kan aan me zien als je me rot voel, en anderen alleen als je half dood op een ehbo tafel ligt..


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik luister naar jee kindd <3 En idd dat is echt TE egoistisch van die mensen [/die dat doen!!]

    ik heb daar de laatst tijd ook last van,, 2 dagen geleden nog kwam ik erachter dat een vriendin me gewoon gebruikte omdat ze met een ander ruzie had.
    ik heb haar ook geholpen met heel veel dingen,, alleen mijn zus kan aan me zien als je me rot voel, en anderen alleen als je half dood op een ehbo tafel ligt..


    Je hebt wel gelijk, maar laat het bij iedereen bij mij het ontgaan. Ik heb net een zusje gekregen en mijn ma en pa zijn alleen maar daar mee bezig mijn andere zusjes zijn te klein om het te zien en mijn broer is bijna nooit meer thuis. Voor de rest is mijn bf, alleen nog maar bezig met haar vriend....


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jaa, daar heb je zooo gelijk in x'] Ze zeggen altijd van als er iets is dat je bij ze terecht kan... Maar als het er dan op aankomt =S


    Tanya is de beste.

    heb je niet nog een nicht van ongeveer jouwn leeftijd ofsow?
    want ik vind het wel zielig voor je omdat ik weet hoe het voeld. en nee dat verzin ik niet maar dat meen ik,,

    (...)

    Je hebt wel gelijk, maar laat het bij iedereen bij mij het ontgaan. Ik heb net een zusje gekregen en mijn ma en pa zijn alleen maar daar mee bezig mijn andere zusjes zijn te klein om het te zien en mijn broer is bijna nooit meer thuis. Voor de rest is mijn bf, alleen nog maar bezig met haar vriend....


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    heb je niet nog een nicht van ongeveer jouwn leeftijd ofsow?
    want ik vind het wel zielig voor je omdat ik weet hoe het voeld. en nee dat verzin ik niet maar dat meen ik,,
    (...)

    Hmm.. die heb ik natuurlijk wel genoeg, maar het zit ermee dat maar enkele mensen weten wat er mis met me is,.. en dat, ga ik niet vertellen aan een nicht.. Voor je het weet weet heel de familie het..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    jah dat probleem kan je inderdaad ook hebben,, er zijn trouwens ook vertrouwenspersonen op quizlet he ;)
    die hebben zwijgplicht ensow,,
    miss is dat een oplossing


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Hmm je weet nooit wie het zijn, die vertrouwenspersonen... straks is het iemand van Quizlet die ik goed ken ofzo...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik luister wel naar je.
    Als ik iets lees van iemand die iets zwaars heeft meegemaakt ofzo zeg ik dat altijd, maakt niet uit wie het is. 1 keer heb een een meisje gehad dat wat terugstuurde (Iknoemgeennamen) en daar heb ik toen heel lang mee Ge PBt. Ik heb haar proberen te helpen, en ik hoop dat het gelukt is.
    En daarom zeg ik het ook maat tegen jou:
    Als je iets kwijt wilt sta ik altijd voor je klaar! I promise!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik geloof het wel...,,,miss.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gewoon proberen,, en anders vraag je gewoon eens aan de personen op quizlet die je goed kent of ze een vertrouwenspersoon zijn?
    en al zouden ze een vertrouwenspersoon zijn hun zounden echt nooit iets doorvertellen


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik ben in ieder geval geen vertrouwenspersoon! ;) Maar je kan wél bij me terecht! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...