• :S ikzelf kan maar niet in slaap komen, hebben jullie nog tips advies of iets wat erop lijkt ??

    (doeg) Micha/Mimi


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Voortaan niet meer vergeten Stephen te bellen, het knaaagt aan je geweten dus nu kan je niet slapen!. :Y)
    Eh, geen internet of tv.


    Your make-up is terrible

    Ga in bed liggen, doe oortjes met muziek in, en voilà, je valt zo in slaap. Bij mij werkt het tenminste


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Toboe schreef:
    Ga in bed liggen, doe oortjes met muziek in, en voilà, je valt zo in slaap. Bij mij werkt het tenminste


    Bij mij werkt dat ook xd en dan word ik wakker.. en is me mp4 voor de helft leeg.. dus na 2 nachten en hij is oppperdepop ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tel tot 200 of verder, als je je ogen open doet moet je weer bij 0 beginnen. =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lees een boek, half uur of drie kwartier voor het slapen gaan. Je ogen zullen moe zijn, en je zult zo in slaap komen. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Toboe schreef:
    Ga in bed liggen, doe oortjes met muziek in, en voilà, je valt zo in slaap. Bij mij werkt het tenminste


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toboe schreef:
    Ga in bed liggen, doe oortjes met muziek in, en voilà, je valt zo in slaap. Bij mij werkt het tenminste

    dat doe ik altijd. en dan een rustig liedje :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.